ik heb in de facebookgroep (geloof dat nog niet iedereen er lid van is) al een aantal foto's van iedereen geplaatst. ben nu wel een beetje gaar dus ga van de week weer verder.
Ik heb zelf geen persoonlijke facebookpagina, maar wel één van mijn fotografie. Kan je daarmee ook in de groep?
emmaudb
Geplaatst: 17-07-16 20:15
volgens mij niet. je kan volgens mij alleen maar echt personen toevoegen en dus geen bedrijven zeg maar, je zou het misschien nog met een e-mailadres kunnen proberen, maar denk niet dat dat werkt
Ik kon niet bij de meeting zijn, maar hen wel benieuwd naar de foto's! Mag ik ook bij de facebook? (Jorien Buysse)
Overigens... Als iemand nog eens foto's op de hei wil maken dan wil ik heel graag! Alleen even wachten tot de schimmel helemaal weg is (gaat al veel beter) en Vinur niet meer kreupel (fijn zo'n kudde...)
Met de bloeiende hei zou ik heel tog vinden, maar dat moet dan net voor mn bruiloft. Kan ik nu dus nog niet toezeggen. Ik houd het ff in gedachte, dan kunnenn we het misschien op korte termijn regelen
Zijn er hier toevallig nog mensen die zin hebben in een meeting morgen? Ik weet het is erg kort dag maar meeting ging dan weer wel dan weet niet door. Maar mochten er nog mensen zin hebben. Het is in lunteren in het zandgat.. zou leuk zijn als er nog wat modellen zouden willen komen
ik vraag wel even aan een kennis, zij wou nog mooie foto's van haar 3 shetjes
Livawi
Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-16 18:40
jeetje wat baal ik nu dat ik niet mee kon is het misschien een leuk idee om nog een meeting af te spreken? dan kunnen modellen die zich hebben moeten afmelden misschien toch nog wel komen. als er genoeg animo is meld ik me dan graag aan als fotograaf (zal dan wel een ander topic over moeten worden gemaakt maar hier zitten al veel mensen in met interesse)