Nieuwe mensen ontmoeten (omgeving Utrecht)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Linn_

Re: Nieuwe mensen ontmoeten (omgeving Utrecht)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-15 23:41

Ja de cursus ging goed Lisanne! We zijn nu natuurlijk weer bijna de jongste in de groep omdat we een groepje omhoog gegaan zijn. Dus niveau is wat hoger maar dat is juist wel fijn want ik vond het in ons vorige groepje wat teveel herhaling worden. Dus ja ben wel blij hiermee.

Ik ging vanavond werken (werk in een pannenkoekenrestaurant) maar het was zoooo rustig, echt stom gewoon. En we waren met zijn 3 en. ..Dus ik mocht om 8 uur weer weg want dan kon ik nog mee naar de verjaardag van mijn tante, dus daar zit ik nu. Wordt het laagste salaris ooit van deze week haha.

Wat fijn dat het goed ging bij je paarden Lisanne! Fijn hea dat zo'n fysiotherapie zo goed kan helpen!
Heb je het idee dat je zadel niet goed ligt? Want ja ik heb zelf nu met King meegemaakt dat een slecht zadel niet bevorderlijk is, daar gaan ze idd eerder weer van vast zitten/slechter lopen. Dus als jij denkt dat die niet helemaal goed ligt dan zou ik er wel even naar laten kijken.
Bij ons komt maandagochtend eindelijk de zadelmaker.

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 23:55

Ben ik te laat om me te melden?

Ik ben Kelly, woon ergens in provincie Utrecht en ben in het bezit van een knettergekke 12 jarige merrie.
Ik ben 22, studeer nu Communicatie & multimedia design, ook geen die-hard stapper, af en toe met vriendlief want die vind dat wel leuk maar ik ben meer van de weekendjes gezellig weg, etentje, bios etc.

Ik werk bij het Jagershuys in Zeist, en voor de rest op dit moment druk met paardlief (wil graag weer starten), vriendlief, school en werk.

- gaat straks even het topic doorlezen -

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 00:09

Gezellig Kelly! Welkom :D

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-15 00:14

Tuurlijk ben je niet te laat Kelly, leuk! Welkom!

igor001

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 10:27

Welkom Kelly.

Wat super fijn dat ze het goed deed Lisanne! Zadel na laten kijken kan nooit kwaad. Zeker als ze al van af juli niet zo fijn loopt, kan er veel veranderd zijn in de bespiering. Het beste is om dit ook aan te geven bij de zadelmaker. Hij kan er dan bij het aanpassen van het zadel rekening mee houden dat je paard binnen kort termijn nog zal veranderen in bespiering, gezien jullie pas net weer beginnen. Je kunt even een paar weken wachten met het maken van een afspraak. Je paard moet ook weer haar balans vinden. Let er wel op dat je een goede zadelmaker laat komen en niet een zadelpasser. Zadelmaker is een vrij beroep. Dat betekent dat helaas iedereen zich zelf een zadelmaker mag noemen.

Wat leuk Linn, dat klinkt als een nieuwe uitdaging voor jou en je puppy!

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 13:18

Welkom Kelly :)

Haha ja ik ben altijd druk in het weekend... Met zo min mogelijk doen _O-

Bedankt voor de felicitaties :D we waren niet bij Yakimono maar bij BBQ die ernaast zit. Wel lekker gegeten alleen de spareribs werden maar niet gaar.. Die van mij was op gegeven moment zo zwart.. Maar alsnog niet helemaal gaat... Dus ik heb heel veel kip en biefsruk op jamjamjam

Lian

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 13:35

Ik kan het niet meer bijhouden hierzo haha. Gaat zo snel! :+

_Tara_ schreef:
Lian, succes met je statistiek! Wat een rottijd zeg.

Ik lees dit dus pas na mijn tentamen, maar alsnog bedankt. :)

Adamootje schreef:
Hoe is je tentamen gegaan, Rofah? Wat lekker dat je een week vrij bent. En nu al artrose joh? Jeetje...

Denk dat het eerste deel van de zin voor mij bedoeld was :j
Mijn tentamen ging wel oké geloof ik!

Mijn wilde weekendplannen waren niet zo wild. Gisteren met de familie de verjaardag van mijn opa gevierd in Ouwehands Dierenpark. Ik was daar al een paar jaar niet geweest, wat is daar veel veranderd! Vandaag een beetje niks doen denk ik, straks maar even genieten van het weer, want wauw dat zonnetje *\o/*

Verder nog nieuwe mensen zag ik (Cinnepin & Kelly), welkom! :D

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 14:14

dankjewel :)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 14:17

Mijn weekendplannen: School, school en :oo school! :#

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 19:48

Lisanne, dat dat zo'n verschil al geeft joh, zo'n behandeling. Wel fijn!
Als je 't idee hebt dat 't zadel niet goed ligt, zou ik er idd naar laten kijken.

Jenn, altijd druk jij :D

Linda, wat voor hond heb je?

Kelly, welkom!

Mijn weekend was ook ontzettend spannend. Vrijdag dus naar Let's Dance. Dat was wel ook. Toen kwam fwb me halen bij de Ziggo Dome, uurtje bij mij thuis geweest en toen ging 'ie alweer. Denk dat ik rond half 3 sliep. Half 7 weer de wekker om te gaan werken van 8 tot 2. Beetje knappe collega's bekeken en besproken met een mede-collega :') Even boodschapjes gedaan en vervolgens van 5 's avonds tot 8 vanmorgen in bed gelegen. Ik was kapot en ik merk 't ontzettend dat ik weer aan de pil ben. Voel me niet mezelf, huilen. Mja.

Vandaag niet veel gedaan. Gesport, eventjes de stad in geweest en ben nu online op zoek naar nieuwe nikes maar kan niet kiezen.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 19:49

Ff ego post.. Heeft iemand hier een metaaldetector? Ik ben mijn sleutelbos verloren bij de paarden in het hoge gras.. Al bijna een uur lopen zoeken, weet wel waar die ongeveer zou moeten liggen maar kan gewoon echt niet meer vinden.. :=

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-15 19:55

Even een korte post van mij want zit op mijn telefoon.

Wij hebben twee bobtails Emma, je weet wel, die van Samson en Gert (alleen zijn ze in het echt wat groter).

Wij hebben net eindelijk weer onze basketbal wedstrijd gewonnen, was wel weer eens tijd!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 19:55

Nope, sorry! Magneetje en een touw er aan dan?

Ik ga morgen met mijn Tinderkerel een dagje naar Amsterdam! :D

Liiszle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 22:04

Arrchh @Captain dat is frustrerend! succes!

@Marlinde Das leuk! spannend hoor zon tinder date. ik heb nog nooit het aangedurfd om daadwerkelijk op date te gaan haha. wat gaan jullie doen?

@Lian, Dierentuinen zijn leuk! hoe oud je ook bent haha. Nog gefeliciteerd!

Iedereen die het had over mijn Fysio en hoe het resultaat was enzo, Bedankt! vandaag weer oefeningen met haar gedaan en ging erg goed.
Opzich ligt het zadel goed. maar zou het zo zonde vinden als ze nu helemaal lekker los is en het zadel er voor zorgt dat ze verkeerd gaat belasten..

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 22:11

Is niet de eerste date hoor haha! We gaan naar het scheepvaartmuseum! Meneer is gek op boten. :7

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 22:16

Leuk Marlinde! Scheepvaartmuseum zou nou niet direct mijn eerste keuze zijn, maarja als je hem er een plezier mee doet :D

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 22:17

Ik vind het ook interessant hoor haha!

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 23:23

Welkom Kelly!
Marline, scheepsvaartmuseum is best leuk! :)) Dat schip is gaaf! :))

Paarden staan weer een tijdje bij de Rijn, vandaag dus wat foto's gemaakt. Gelukkig heeft de eigenaresse een metaaldetector dus morgen even gaan bliepen met zo'n ding haha. En morgen hopelijk wat mooiere foto's maken. :D

Afbeelding

Afbeelding

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 23:47

Ik ben benieuwd Hannah! Ik weet vrij weinig van schepen. Hij geloof ik wel. := Hij is volgens mij fanatieker fan van schepen dan hij gezegd heeft. (gerelateerde tattoo zelfs)

igor001

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 00:21

Leuk Linn dat jullie hebben gewonnen!

Leuke foto's Captain. Staan jouw paarden in de zomer ergens anders als in de winter?

Schepen? Tatoo's? Ik ben benieuwd wat je aan de haak hebt geslagen Marlinde :Y)

Vandaag naar neusbontjes gekeken voor Colenda. Weet zo langzamerhand niet meer wat wel en niet mag van de knhs. Heb nu een bont onderlegger, maar die is veel te breed voor de neusriem. Kopstuk bontje was wel mooi smal maar te lang voor de neusriem. Hier iemand ervaring? Het is voor een sidepull en knhs wedstrijden.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 08:29

Aan de haak geslagen haha. Ik heb ook een vliegtuig gerelateerde tattoo, tsja iets is je passie of niet. :')
Ik heb geen idee Igor001, sowieso geen verstand van wat wel en niet mag op wedstrijden. Ik rijd zelf met een hackamore met redelijk brede neusriem. Kan je niet kopstuk bontje kopen en dan wat inkorten?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 08:58

Ja hij heeft er 2. :')

wilmatj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 12:57

Wat een verhalen allemaal zeg.
Allemaal een leuk weekend gehad?

Ik heb vooral een heel druk weekend gehad, we hebben een halloween spooktocht georganiseerd.
Super gaaf en leerzaam om te doen maar ook zeker heel vermoeiend.
Het was overigens een groot succes met minimaal 250 bezoekers.
Nu plannen maken voor volgend jaar!

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 13:03

Geen idee, Igor. Ik reed er nooit mee op wedstrijden. Je kunt het vast vinden in de knhs reglementen.

Mooie foto's, Captain! En wat balen van je sleutels. Hopelijk kan je ze vinden met de metaaldetector.

Veel plezier vandaag, Marline.

Ja, sorry Lian. Ik was even in de war. Fijn dat je tentamen wel oke ging.

Welkom nieuwelingen!

Samantha heeft lekker gegeten zie ik.

Linn heeft een fijne puppycursus gehad zo te zien. Heb ik er overheen gelezen, ofwa? Wat voor hond heb je?

Al wat leuke paardjes gezien op de paardenmarkt, Jeniffer?

Veel bezoekers, Wilma. Hoe had je je verkleed?

Ik ben van het weekend met mijn vriend naar het bos (Austerlitz) gegaan. Lekker gewandeld en gefotografeerd. Gisteren moest ik werken. Vandaag ook weer en dan ben ik vrij tot donderdag. Deze week moet ik zo weinig werken, dat ik niet weet hoe ik mezelf deze week moet gaan vermaken. Misschien dat ik aan het terrarium van mijn baardagaam begin.

Lian

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 15:20

Lisanne, dierentuinen zijn zeker leuk voor zo af en toe. Ouwehands blijft een beetje jeugdsentiment ook, vroeger daar een abonnement en superverslaafd aan Zoop geweest (stiekem nog steeds leuk O:))

Geen probleem Felicity, het is hier ook zo druk. Ik heb zelf een beetje moeite met iedereens naam te onthouden, terwijl ik daar normaal echt pro in ben! En een bardagaam? Wauw, ik vind dat echt zulke mooie, bijzondere dieren!

Ik ben benieuwd hoe het was met je date Marlinde, interessante locatie wel haha!

Toffe foto's Hannah! Hopelijk heb je je sleutel kunnen vinden. :)

Brr Wilma, mij niet gezien. Als er iets is waar ik een hekel aan heb zijn het wel spooktochten. Vroeger altijd doodsbang als we er één hadden tijdens kamp op de basisschool. Maar kan ook liggen aan het feit dat ik hartstikke nachtblind ben en dus nog minder zie in het donker dan de gemiddelde persoon. Maar om te organiseren lijkt het me dan nog wel leuk :j

Vandaag doe ik lekker niks, morgen een dagje gepland staan met mijn moeder maar we weten nog niet wat we gaan doen. Verder een beetje studeren deze week alvast voor een herkansing. Donderdag gezellig een dagje naar mijn oude stadje Deventer, een bezoekje brengen aan mijn beste vriendin die ik veel te weinig zie nu ik er niet meer woon!