@ tinkergirl ik zal je zo even een pb sturen. Misschien kunnen we zo een keer wat afspreken want ik zou die 2 van jou heel graag op de foto willen zetten.
tinkergirl89
Geplaatst: 29-03-15 12:31
xoranlover, ik hoor het wel
ik meld mij niet aan voor de volgende poging, gezien het in de meeste gevallen kwa temp. niet te doen is in die periode
Jammer dat het niet door gaat, had graag leuke foto's van de honden gezien. Wel fijn dat de knoop doorgehakt is. Weet nog niet of ik me aan meld voor de andere meeting. Voor diegene die wel gaan in elk geval veel plezier gewenst!
Ik hoorde op de radio dat het vanmiddag beter ging worden, en dat het morgen en overmorgen droog zou zijn. We gaan het meemaken, ik ben sowieso op de hei
Ik ook en als het mooi blijft later op de dag nog een wandeling op de hei met de honden van mijn ouders en mijn broer erbij duimen voor goed weer dus XD
zometeen gioia maar eens voor de eerste keer wassen, drogen en ontklitten.....
arabella, misschien heb je afgesproken om gewoon zo met een van de fotografen op de hei te treffen? want zoals ik begreep is deze meeting van de baan (toch???) anders moet ik als de wiede weerga aan de was gaan hier! na een training zijn de jongens een kleeeeiiin beetje modderig :p
Nope, ik heb inderdaad met pluttersput afgesproken, echt heel erg lief van haar Zo te zien wordt het droog weer (en gioia is nog steeds schoon volgens mij ,misschien hoef ik haar morgen niet nog een keer te wassen en alleen maar te kammen )