Volgens mij heb ik alle foto's af! Ik heb alleen een paar foto's bijna onbewerkt gelaten, wegens tijdgebrek... Mocht iemand deze nou echt heel graag bewerkt willen hebben, stuur mij even een berichtje!
xJikke
Geplaatst: 07-06-15 23:15
Mira staat er eindelijk op. Next up is Casper.
Sorry dat het zo lang duurt. Ik vind het echt vervelend.
Anoniem
Geplaatst: 08-06-15 07:19
aah bedankt jikke ben er heel blij mee!! en ivm met evt nabestellingen kan er dan nog een lijntje weg worden gewerkt? echt mooie foto's
xJikke
Geplaatst: 08-06-15 10:28
LidyK97 schreef:
aah bedankt jikke ben er heel blij mee!! en ivm met evt nabestellingen kan er dan nog een lijntje weg worden gewerkt? echt mooie foto's
Ja, dat kan zeker! Fijn om te horen dat je er zo blij mee bent!
_Nikita
Geplaatst: 09-06-15 12:51
Frits staat er nu ook op van mij. Ben druk met Mira bezig!
Ik ben ze nu op de verzamelsite aan het zetten.. Ze stonden al een tijd op mijn eigen website, nog geen kans gezien om me te verdiepen in deze site.. Nu dus aan het doen..
Fotografen hoe ver zijn jullie? Laat het vandaag of morgen nog weten dan kunnen de modellen hier rekening mee houden!
mayoxy
Geplaatst: 24-06-15 10:01
Erg jammer dat we zo lang moeten wachten op de foto´s , eerlijk gezegd vind ik dit niet echt netjes ik snap dat de fotograven het ook druk hebben maar wij hebben ook weken aan onze setjes moeten werken terwijl we het ook druk hebben met onze dagelijkse dingen , maar dat moest ook op tijd af. erg jammer dit.
Van mij hebben jullie het al lang al gehad. Ik vind het persoonlijk erg jammer dat ik van de modellen uit dan niks daar over hoor. Ook omdat ik aangeef op foto's naar keuze de lijntjes te willen wegwerken.
Ik heb ze 100% zeker deze week allemaal af. Ik zelf vind het ook echt niet netjes van mezelf om de foto's zo laat af te leveren. Ik moet alleen echt mijn propedeuse hebben en wil later niet kunnen zeggen; had ik maar... Maar ze komen er echt aan! Nogmaals excuses.
Excuus, ik ben hier (mede) schuldig aan. Ik heb onverwacht moeten verhuizen, dat is er tussen gekomen. Aangezien ik alles alleen moet doen, ben ik hier lang mee bezig (geweest). Ik hoop morgen weer verder te kunnen gaan met de laatste 2. Nogmaals excuus!