Bokkers omgeving Roermond

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ik sta open voor:

Een leuk avondje bioscoop met bokkers uit de omgeving
1 (5%)
Een leuke meeting naar een (paarden)evenement/festival
2 (10%)
Een leuke buitenrit met de paarden in de omgeving
10 (50%)
Het leren kennen van nieuwe mensen in de omgeving
4 (20%)
Een gezellig dagje shoppen
1 (5%)
Een leuk etentje of stapavondje!
2 (10%)

Totaal aantal stemmen: 20

Niekj_Jente

Re: Bokkers omgeving Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-15 20:09

Ik ben 1.5 dag carnaval gaan vieren. Ben vrijdag even naar het stationsplein geweest, en zaterdag avond de stad in..

Dat is wel schrikken Laura!!

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 10:45

Hihi klinkt als een betere carnaval dan ik heb gehad bij jullie. :P

Al moet ik ook wel zeggen dat ik niet zo van de carnaval ben dus dat ik het ook echt niet erg vond dat ik geen carnaval gevierd heb. :P

Ik ben sinds dinsdag middag weer thuis. Dinsdag eind van de middag een controle in het ziekenhuis gehad. Alles zag er wel goed uit. Hou er alleen een ingezakte wervel aan over. Maar mag nu toch wel al weer zo'n beetje alles weer doen zo lang het geen pijn doet. Want het risico dat de wervel nog verder in zakt is na 3 weken blijkbaar wel heel klein.. Dus ben gisteren ook weer al naar school geweest. :)
alleen door alle pijn en alle drukte eromheen nog niet bij huppel kunnen gaan kijken. :( maar dat staat voor vandaag toch wel echt op de planning.
Vannacht ook weer mijn 1e nachtje alleen thuis geweest. Was wel eventjes heel raar en niet zo leuk.. Heb vroeger best veel heimwee gehad en na ruim 3 weken volledig afhankelijk te zijn geweest van andere en vooral mijn moeder komt de heimwee weer een beetje terug. Maar ook mijn 1e nachtje alleen weer doorstaan. :D
Met mijn rug gaat het dus eigenlijk best wel aardig. Alleen de ochtenden zijn heel erg rot. Ik word wakker van de pijn en kan dan amper lucht krijgen van de pijn. Maar gelukkig zakt dat na anderhalf/2 uur ongeveer wel aardig weg weer. :)

Hoe is het met iedereen hier verder nog.? :D

Renee1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 10:55

Wel fijn dat je weer thuis mag zijn, maar de ochtenden lijken me dan inderdaad niet fijn... Sterkte!
Hier iets minder, gister weer voor het eerst na de winterstop hondencursus gehad. Trekt m'n hond uit het niets zo idioot hard aan de lijn dat ik een schok door m'n arm voelde gaan. Deed best wel even pijn maar gewoon weer verder gegaan met de les. Vannacht 100.000x wakker geworden van de pijn en ik kon ook niet op m'n rechterzij gaan liggen. Vanmorgen met heel veel moeite m'n bed uitgerold en gelijk maar door gerold naar de huisarts. Blijkt dat de spier in m'n bovenarm verrekt is en dat ik een week rust moet houden |o Ik ben rechtshandig dus ik baal als een stekker en rust houden komt ook niet echt voor in m'n vocabulaire. Maar goed, altijd nog véél minder erg dan m'n rug breken :+

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 10:55

Carnaval wederom volledig gemist, ik moet me schamen... }:0

Een ingezakte wervel eraan over houden klinkt anders nog wel flink heftig Liesjuh :(:) En zeker ook in combi met elke dag je dag beginnen met pijn...hebben ze daar een prognose over gegeven, wordt dat nog beter? Wel fijn dat je in principe alles al weer mag!

Au Renee, dat is dan ook hard gegaan :oo Beterschap!

Ik heb afgelopen weekend mijn eerste wedstrijd weer gehad na bijna 2 jaar wedstrijdstop ivm extreme (gevaarlijke) spanning op concours. Was dus wel ff spannend! Maar wel hebben heerlijk samen gewerkt, ik heb echt genoten van zowel het losrijden als de proeven :D *\o/* Man, wat is Miep toch een fantastisch paard. Nog wat afwerkingspuntjes om mee aan de slag te gaan, maar 189 en 193 en 2x 2e vd 8 in het L1 :D Jury was ook erg te spreken over mijn toffe witte theemuts <3

Renee1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 11:00

Ja, dat ging ook echt hárd :') Niet tof want het doet echt zeer.. %)
Wat gaaf Vientje! Leuk dat het zo goed ging!

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 11:04

Oef Renee, dat is ook echt heel pijnlijk.! :( Beterschap.! En ik snap precies wat je bedoeld met het rust nemen. Ik pak nu sinds ik thuis ben ook elke dag weer te veel hooi op mijn vork. Altijd lastig om rust te nemen.

Ah ik ben al blij dat het alleen een ingezakte wervel is dat ik eraan over houd. De pijn 's ochtends is dan idd wel weer echt super klote, Majha dat zal lijkt me ook wel weer minder worden uiteindelijk. De prognose over pijn was dat ik nog wel een jaar of 3 veel last ga hebben. Dus ik ben benieuwd hoe het gaat lopen.
Wat goed van je wedstrijd.! Gefeliciteerd.!

xlisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 17:24

Wat een stilte hier in het topic!
Hoe is het met iedereen?
Druk met de paardjes, zijn er mensen die toevallig 12 april ook in Maasbree starten?

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 17:29

Wat is er op 12 april in maasbree?

xlisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 17:31

Dressuur en springwedstrijd (selectie voor t springen)

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 18:12

Oh misschien dat ik met de camera kom kijken :D

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 18:43

Hier alles wel goed. :) Maandag weer naar het ziekenhuis foto's maken. Ik verwacht dat ik daarna deels of helemaal korsetloos door het leven weer mag gaan. :D

Het is inderdaad stil hier.. :( :P

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 18:53

Ik heb vorige week nog wel wat meegemaakt met rijden.

Had les en ze hebben daar een overdekte binnenbak met een hoge muur en dan een stuk open en 2 poorten 1 naar buiten en 1 naar de stal. Ik gallopeer aan op de volte en paard schiet er opeens van door. Nu ja ik rij nog niet zo lang en niet zo goed dus ik druk met zitten. Mijn instructrice druk met kijken of ik bleef zitten. Dat lukte dus weer verder gereden. Later aan het einde van de les mochten de hondjes los wat de andere kinderen waren weg. Heeft die oudste iets in haar bek. Ze werd geroepen en liet t vallen. Ik ging daarna nog een rondje stappen. En waar die hond dus iets vast had was de plek waar dat paard weg schoot lag er gewoon een dood konijn. We hebben gewoon een aanrijding gehad met een konijn :')

CaVaLaPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 21:33

Hier ook nog alles goed :)
Of ja, wel van school getrapt, want was te vaak ziek. Bleek de schuld van de verpakking van mijn schildkliermedicijnen, maar dat was schijnbaar geen reden genoeg om mij te laten blijven.
Met mijn pony's gaat het super goed. Boelie wordt steeds wat enthousiaster met longeren en heeft steeds beter in de gaten wat van hem gevraagd wordt. Amigo en zijn ruitertje Evi hebben vandaag de proef geoefend voor 6 april, wat ook heel goed ging.
Vandaag ook weer hele fijne les gehad met lespony Michou. Van een op ander moment weer last van angst voor het aanspringen in galop alweer enkele maanden, vandaag toch weer enkele pasjes galop er uit gekregen. Dus ben weer blij :D

Zou fijn zijn als er uit gaat komen dat je zonder korset verder mag genezen, Marlies!

Wat apart. Konijn aanrijden terwijl je in de bak rijdt. Zullen er niet veel zijn die dat ook meegemaakt hebben :P

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 22:30

Lekker dan van school getrapt worden om zo iets stoms waar je zelf niet eens iets aan kan doen.

En ja dat konijn. Ben bang dat me daar nog lang mee gaan pesten op de manege. Nu ja deze keer bleef ik zitten. Van de zomer was het een vogel en ben ik eraf gekieperd...

Die heeft ze overigens niet geraakt. Maar daar schrok ze van en opeens was er geen paard meer tussen mij en de grond :P

CaVaLaPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 22:36

Ja, huisarts en ik wisten eerst niet wat er aan de hand was. En toen kwam het in het nieuws dat meer mensen last hadden met dezelfde medicijnen. Toen vielen puzzelstukjes op hun plek. Haalde nog ondanks alles cijfers die net wel net niet voldoende waren, dus had wel veel moeten inhalen als ik zou blijven. Maar goed, kreeg die kans niet helaas, want was niet genoeg aanwezig geweest op school, dus geen recht op stage, dus geen diploma voor niveau 4. Niveau 3 diploma heb ik wel op zak, toch niet voor niets naar school geweest afgelopen 2,5 jaar, al had ik graag niveau 4 er nog bij gehad.

Het zit je niet mee zo te horen als andere dieren komen kijken bij het paardrijden :P Ach ja, zolang je er zelf ook nog om kunt lachen :Y)

Froemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 01:58

Zo ben ik ook gestopt op een school, teveel ziek zijn.. Zelfs met bijna long ontsteking mee geweest naar iets dat verplicht was en dat voor een week. Heb niet genoeg motivatie getoond en nu nog steeds last van mijn longen soms

astriidj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 09:58

Inderdaad stil hier! Op school gaat het hier gelukkig nog helemaal goed. Bijna klaar met mijn afstudeerstage. De eerste sollicitatiebrief is de deur uit, ben benieuwd :) Met mijn paardje gaat ook alles steeds beter, ze krijgt steeds meer rust in dr hoofd en kunnen nu eindelijk normaal ons rondje rijden. Heb ook een ander paard gevonden om te rijden, dus lekker druk nu!
12 april heb ik een fotomeeting op t strand, kan dit jaar helaas niet komen kijken in Maasbree.

Succes vandaag Marlies!

Niekj_Jente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-15 15:10

Hier ook nog alles goed.
Ik heb inmiddels mijn Diploma medewerker maatschappelijke zorg opzak! Echt blij dat ik klaar ben met school. Helaas geen werk in te vinden en aangezien ik bij de Jumbo nog maar twee uur in de week mocht werken omdat ik te duur was ben ik gaan zoeken naar iets anders wat dan ook maar uit mijn richting was. Zo werk ik nu dus alweer 4 weken bij de Plus.. met minimaal 28 uur in de week dus dat is ideaal! :D

xTesske

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 22:37

hej ik heb een vraagje aan alle bokkers in deze groep.

Weet iemand een verzorg/rij pony in de buurt van roermond?
Ik ben al super lang opzoek

Niekj_Jente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-15 21:22

Wat voor grootte zoek je en wat zijn je plannen ermee? Misschien weet ik wel iets