Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bellatrix schreef:josewoos schreef:josewoos:Pittig mag, maar alleen pittig in het voorwaartse (dus geen gekke sprongen maakt)
Gewicht ongeveer 70 á 75 kg en heb lange benen met mijn 180cm lengte
Shirley: klein rustig paardje. Pip? Ik ben zelf 1.58 en 52 kilo.
Lianne: Klein paardje, pittig mag maar wel braaf, voorkeur quarter/paint. (Ben 1.60 en weeg 56 kg)
Bellatrix schreef:josewoos:Pittig mag, maar alleen pittig in het voorwaartse (dus geen gekke sprongen maakt)
Lianne: Klein paardje, pittig mag maar wel braaf, voorkeur quarter/paint. (Ben 1.60 en weeg 56 kg)
Anne: groot stevig paard, liefst een die goed voorwaarts is maar wel braaf. Pittig mag en als t er een is die eens n bok geeft is dat ook niet erg maar geen hele gekke dingen. Ben 1.73 en weeg rond de 100 (moet thuis nog even exact wegen)
horsies5 schreef:Bellatrix schreef:josewoos:Pittig mag, maar alleen pittig in het voorwaartse (dus geen gekke sprongen maakt)
Anne: groot stevig paard, liefst een die goed voorwaarts is maar wel braaf. Pittig mag en als t er een is die eens n bok geeft is dat ook niet erg maar geen hele gekke dingen. Ben 1.73 en weeg rond de 100 (moet thuis nog even exact wegen)
Mariska:Pittig of rustig paardje maakt mij niet zo veel uit, alleen een muilezel trekt me niet zo maar als die overblijft rij ik daar wel op mee. Maar ik zou anders heel graag een keer op Breezer willen(ik kijk nu heeel lief naar Marlon
)
Ow trouwens het zou fijn zijn als ik met iemand mee kan rijden.. ik kom vanaf omgeving venlo.. op een station oppikken is natuurlijk ook prima.
Is de rit nu 45 of 55 euro?
Bellatrix schreef:josewoos:Pittig mag, maar alleen pittig in het voorwaartse (dus geen gekke sprongen maakt)
Mariska:Pittig of rustig paardje maakt mij niet zo veel uit, alleen een muilezel trekt me niet zo maar als die overblijft rij ik daar wel op mee. Maar ik zou anders heel graag een keer op Breezer willen(ik kijk nu heeel lief naar Marlon
)
lijst mensen die meegaan combineert met lijst eters schreef:Wie willen er na afloop mee uit eten?
1. Dollebokker - Mariska - Mee uit eten
2. MarlonNaldo - Marlon - mee uit eten
3. Cowgirl_k - Tess mee uit eten
4. Takkie_muis-Rebecca Mee uit eten Rijdt met mij mee vanaf Barnveld.
5. Sure_Lee- Shirley mee uit eten
6. xLianneZorro - Lianne mee uit eten
7. Lootje1991 - Louise mee uit eten
8. Nickolay - Gaby mee uit eten
9. josewoos - Jolanda mee uit eten
10. Taucha - Taucha mee uit etenCitaat:Lijst geen rit wel mee eten:
1.Marlies
2. Ynkske
3. Emma