Ik kan het meisje hier op stal ook vragen met haar fries, zal ik dat doen?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nine1987 schreef:Mja, dan haak ik dus liever af.. Ik meende dat we gewoon met een leuke groep friezen gingen, met de mensen uit het topic, om elkaar ook eens te ontmoeten.. Als het toch groot wordt en er komen mensen van buitenaf, met andere paarden, dan hoeft het voor mij niet meer zo..
L_Vie schreef:nine1987 schreef:Mja, dan haak ik dus liever af.. Ik meende dat we gewoon met een leuke groep friezen gingen, met de mensen uit het topic, om elkaar ook eens te ontmoeten.. Als het toch groot wordt en er komen mensen van buitenaf, met andere paarden, dan hoeft het voor mij niet meer zo..
Ik kan toch een oproepje doen op bokt, kunnen ze gelijk meekletsen in het topic;-)
Citaat:Goed idee!
Ik vind het ook leuk om elkaar te ontmoeten. Maar in elk ander geval geef ik wel de voorkeur aan alleen Friezen.. Anders is de meeting ook niet zo bijzonder.. en kunnen we ook iemand van dichterbij uitnodigen ipv Ykje.
Laura1982 schreef:ik weet niet hoeveel mensen op een oproep gaan reageren. En kiezen we dan alleen mensen met een fries of ook kwpners? en hoe selecteren we wie eerst komt of anders?
Irtje als iets van KNHS gehoord?
Berdien waarop moet we dat aanpassen? Kan iemand anders nu niet reageren hier of hoe werkt dat?