Ik ben een twijfelgeval! Ik woon zelf in Leusden, aan de rand van Gelderland en Utrecht Maar ik ga naar school in Gelderland (Barneveld) en mijn bijrijdpony staat in de Glind
Ja hoor. Ze keek dr ogen uit. Hopelijk kan ik over een maandje ongeveer ook onder het zadel. Jij ook fijn gereden?
Sjira
Geplaatst: 29-02-16 13:11
Ik heb heerlijk gereden gister! In het begin nog wel ijskoud en er lag ook nog wat sneeuw en bevroren plasjes op het pad. Maar aan de andere kant van de hei was het nagenoeg windstil en had ik een heerlijk zonnetje om m'n bol
Hier een kaartje van hoe ik ben gereden. We kunnen elkaar maar zo gekruist hebben!
Sancerre
Geplaatst: 29-02-16 23:01
@Sjira Het pad wat je rechts hebt genomen ligt denk ik iets meer naar links (langs die hooglanderkop denk ik), want volgens mij loopt er daar geen ruiterpad. Misschien kunnen we een keer een stuk samen rijden.
De achtergrond wilde niet meewerken.
Pam87
Geplaatst: 01-03-16 02:16
Ilja_1997 schreef:
Ja hoor. Ze keek dr ogen uit. Hopelijk kan ik over een maandje ongeveer ook onder het zadel. Jij ook fijn gereden?
Wat geinig dit topic Ik kom uit Rheden, paarden staan aan huis. Jullie maken me jaloers, maar ik wacht mooi even tot het lekkerder weer is met buitenrijden