Fotomeeting honden puppy's in Zuid-Holland in Juli

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Christadk

Re: Fotomeeting honden puppy's in Zuid-Holland in Juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 16:56

Ook ik ben beschikbaar voor prive shoots. Lijkt me erg leuk wat puppies in mijn portfolio!

HappyTeuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 16:59

Ik baal echt heel hard als het niet door gaat, ik heb er zo naar uit gekeken!
Met hoeveel zijn we nu nog?

_Lisaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 17:28

Volgens mij gaat het definitief niet door toch?

sillysoul

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 18:22

ik heb NatassJa voor een privé-shoot benaderd, zij woont erg dicht bij mij in de buurt.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-14 18:34

Opzich als Cindy fotografeert kan het nog door gaan(8 modellen, 4 Fotograven) maar dan moet er echt niemand meer afzeggen. Kreeg echt van de een na de ander pb namelijk.

En afvallende modellen vind ik niet zo heel erg maar Fotograven moeten echt minimaal bij dit aantal blijven.

sillysoul

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 18:41

als het doorgaat kom ik wel

_Lisaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 18:42

Nou wat wordt het nou? Wnt k had nu al gezegd tegen me vriend dat het niet door gaat.. en geloof dat de meeste daar ook al vanuit gingen in het topic..

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-14 18:48

Als je continu afmeldingen krijgt is het logisch dat je over een nieuwe datum gaat denken.

De meeste in het topic willen alleen liever gewoon het door laten gaan en sommige legden zelfs een mini meeting voor.
Ik probeer alleen maar me best te doen voor jullie hoor.

Had niet voor niks ook foto's gemaakt van de locatie waar we afspreken om verkeerd rijden te voorkomen.

Mochten jullie dus toch het door willen laten gaan(ik kan er gewoon zijn heel de dag) heb ik hier foto's van de locatie waar we verzamelen.

Polderpoort zit op de watersportweg 11, 3138HD in Vlaardingen. Hier is het vlakbij(de watersportweg loopt heel lang door maat ivm het gebied natuurlijk zonder huisnummers), wanneer je hier ben(aan linker kant zit dit) rijdt je gewoon met de bocht mee hier voorbij, dan ga je gewoon rechtdoor een stukje tot je aan je linker hand een pad heb met links van het pad ook wat water en rechts zit een jachthaventje of iets en je kan daar langs de Weg je auto zetten. Het is dus VOOR dat je fietspad naar links en rechts krijgt.

Dit is als je aan komt rijden (aan je linker hand) en waar we verzamelen en de auto's neer kunnen zetten.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dit is als je aan komt rijden aan je rechrerhand om een idee te krijgen van hoe/wat.
Afbeelding

SCHEMA
Afbeelding

Fink

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 19:33

Marlis schreef:
Alle modellen blijven uiteraard gewoon staan! Maar met meer modellen dan Fotograven gaat het hem gewoon niet worden. Voor pups is het ook niks om lang te moeten wachten. Dus een nieuwe data kiezen lijkt mij het makkelijkst.

Het ging toch niet door...?

sillysoul

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 19:48

omdat dit voor mij de eerste fotomeeting is die ik bijwoon, een vraag van mij aan de fotografen: wat rekenen jullie? ik heb echt geen idee namelijk.

_Lisaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 20:19

K meld me af, was toch al geen volledig fotograaf omdat k alleen de ochtend kon.

xingee1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 21:04

Wij zijn van de partij, als dit schema word aangehouden :D

horseloverc

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 21:19

@sillysoul... wat iemand "vraagt" verschilt heeeel erg met wat je krijgt!
Qua meetings verschilt het van 2,50€ Per foto tot 15€ per foto! De ene fotograaf levert je 3 foto's na een meeting en de ander 20. dat verschil is dus erg groot!

maar neem aan dat je deze vraag stelt voor een fotoshoot?
sommige fotografen vragen belachelijk weinig (15 tot 30 euro) maar dan kom je later altijd voor extra kosten omdat je nog moet bijbestellen of omdat je alleen foto's in klein formaat krijgt of alleen foto's met een logo. Vaak ben je dan alsnog erg duur uit omdat je er toch meerdere mooi vindt
andere fotografen vragen weer mega veel (boven de 150 euro) voor een paar foto's maar wel van super kwaliteit!!

Ik zelf vraag: 60€ voor het eerste dier, 40€ voor elk volgende dier. Hoe mee hoe goedkoper dus
Lijkt best wel wat maar dan krijg je wel Minimaal 20 en Maximaal 50 foto's op groot formaat en zonder een logo! dus later hoef je niets meer bij te bestellen of lastige keuzes te maken omdat je ze eigenlijk allemaal mooi vind!! :)

sillysoul

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 21:51

dankjewel voor het antwoord. Ik vroeg het ivm de meeting. Ik kan me voorstellen dat aan de ene kant de fotograaf foto's heeft voor het portfolio en aan de andere kant het model mooie foto's, dus dat de prijs niet zoals van een prive-fotoshoot is.

horseloverc

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 22:22

horseloverc schreef:
ik kan ook gewoon nog hoor...
ik vraag even aan mijn vriend of hij misschien mee wil met ivy dan kan ik mee als fotograaf:)

Moet helaas even iets veranderd worden qua planning! Mijn vriend zit het niet zo zitten om mee te gaan met ivy! hij heeft een hekel aan meetings na zijn eerste keer :P Ik kom dan dus met de ochtend groep in de problemen als fotograaf en als model! Ik wil dan dus graag de ochtend groep gewoon model zijn en de middag groep wil ik best fotograferen. In principe was het eerst natuurlijk de planning dat lisa dan de ochtend zou doen? misschien wil ze dit alsnog? dan heb je geen verschil in aantal fotografen!
kan zij gewoon de ochtend doen en ik de middag!

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-14 22:45

Zal je er morgen bij de ochtend afhalen als fotograaf en de modellen moeten dan allemaal een ronde wachten. Nieuw schema komt morgen.

Christadk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 23:36

Ook ik ben er vanuit gegaan dat de meeting is afgezegd. Dus ik ben zaterdag ook niet van de partij.

xingee1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 08:29

Ik denk dat het nu geen nut heeft om het door te laten gaan. Anders zijn er maar 2 fotograven. Wat denken jullie?

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 10:20

sillysoul

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 10:22

gaat het organiseren van een foto meeting altijd zo moeizaam? :(

horseloverc

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 10:36

@sillysoul... ligt eraan .. zowiezo heb je op het laatste altijd heeeel veel afmeldingen.. ik stond pas geleden bij een bruidsmeeting als 15e fotograaf ofzo.. (5e van de reserve lijst) en uiteindelijk kon ik gewoon mee! ik helemaal blij! is het alsnog afgelast omdat we met te weinig waren! echt zo vreselijk jammer..
de reden hiervoor is dat tegenwoordig iedereen wel gratis foto's wil en iedereen wel portfolio materiaal nodig heeft omdat er steeds meer mensen zijn die fotograferen. Dus wat gebeurt er.. iedereen gaat een meeting organiseren bij hun in de buurt en om zelf als eerste op de lijst te komen (gegarandeerd een plekje) logisch natuurlijk maar dan wordt het aanbod veeeeel te groot en hebben mensen dus sneller het idee dat ze ook kunnen afmelden omdat er toch genoeg aanbod is.
Een hele tijd geleden werden er misschien 3 meetings in de maand georganiseerd en mocht je echt van geluk spreken als je erbij zat en als het minder als een uur reizen was... Bij zo'n meeting waren dan ook vrijwel geen afmeldingen...

sillysoul

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 13:30

ik snap het horseloverc.....

ik moet zeggen ik voel er nog weinig voor om een uur te rijden met een hondje dat wagenziek wordt, voor een halfbakken meeting. Ik had er erg naar uitgekeken. Maar nu gaat het de ene dag wel door, de volgende dag is het weer anders. TS kan daar natuurlijk ook niks aan doen. Echt leuk is het niet. Had de datum al een tijd gereserveerd in mn agenda.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-14 14:26

sillysoul schreef:
ik snap het horseloverc.....

ik moet zeggen ik voel er nog weinig voor om een uur te rijden met een hondje dat wagenziek wordt, voor een halfbakken meeting. Ik had er erg naar uitgekeken. Maar nu gaat het de ene dag wel door, de volgende dag is het weer anders. TS kan daar natuurlijk ook niks aan doen. Echt leuk is het niet. Had de datum al een tijd gereserveerd in mn agenda.

Tja als je continu afmeldingen krijgt van zowel modellen als Fotograven... Had eerst heel veel reserve maar dat valt opeens allemaal weg, krijg je van de een na de ander pb. Als Denise ook met haar camera komt hebben we socjtends 3 Fotograven en smidsags 4! Dus dan is het wel te doen nog.

sillysoul

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 15:11

ik wacht nog even het definitieve antwoord af...

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-14 16:15

sillysoul schreef:
ik wacht nog even het definitieve antwoord af...

Voor nu gaat het nog gewoon door hoor. Mocht Denise haar camera mee willen nemen en ochtend en middag kunnen.