Mijn mail is langzaam, ik heb hem nog niet binnen :C. Heb je naar ruth-myself@live.nl gemaild?
evelien1000
Geplaatst: 11-04-14 21:04
Heeft iemand de mail van Kelly?
Als mensen nog bij mij na willen bestellen : Als je de foto's zo snel mogelijk wil, bestel dan voor maandagavond. Als je na maandag besteld begin ik op 22/23 april pas weer met bewerken.
Dat vind ik niet erg hoor, het is zodat je dan zelf weet dat het wat langer kan duren
AcrylicMess
Geplaatst: 11-04-14 21:35
Ja dat is geen probleem. Ik wil er denk ik 2 of 3 op volledig en de rest op webformaat dan want ik vind ze allemaal erg leuk !!
Spoiler: (Plus ik laat van de leukste foto die ik ontvang een plaat afdrukken als cadeautje voor de eigenaresse voor Curls zeer waarschijnlijk, shhhhh dit is een klein geheimpje)
noukso
Geplaatst: 11-04-14 22:01
AcrylicMess schreef:
Mijn mail is langzaam, ik heb hem nog niet binnen :C. Heb je naar ruth-myself@live.nl gemaild?
Heb je hem al binnen?
EDIT: Heb je mail terug gezien
Laatst bijgewerkt door noukso op 11-04-14 22:10, in het totaal 1 keer bewerkt
Ja ik had mn postvak opgeruimd en hij was net binnengekomen met dat ik op alles selecteren en verwijderen klikte xD. (Domme ik) Ik had je ook een mailtje terug gestuurd
Als ik alle foto's heb ga ik mijn eerste Curls ITP maken . Ondanks dat ze klierig was zijn er superleuke foto's uit gekomen waar ik ontzettend blij mee ben.