Ruth Jong (2 foto's ong) JNSW Suzanne van Dijk Revima Pictures Joyce Coebat Tessa Meynen Jokari Mandy ElisabethS
Wie mis ik dan nog?
Aser
Geplaatst: 18-05-14 16:04
Ik ben nog in afwachting van hi time en Smieke,dat ik weet. Hi time weet ik via pb doet haar best voor einde deze week. Dat is nu dus ongeveer. Ben nog steeds benieuwd!
De foto's van jou Joke heb ik allemaal opgeslagen.
Aser
Geplaatst: 15-06-14 13:59
Ik blijf het toch prachtige foto's vinden en nu inmiddels hangen er al enkele in een lijst.
Hier heb ik op een overloop ruimte 2 grote platen hangen maar ik zal er toch een bij moeten zoeken voor in het midden. Ik heb alleen nog geen idee wat ik ga doen. Een foto uit dezelfde reeks, of een andere, staande of een liggende?
Haha, ik dacht dat die foto rechtsonder ook van mij was maar ik heb gewoon precies zo'n zelfde foto gemaakt op hetzelfde moment Maar toen ging ik kijken welke foto's je bij me besteld had maar dat was niet die Top, dan zet ik die foto op m'n facebookpagina!
Ja dat klopt, nagenoeg gelijk. Bij jou is de foto iets meer vanuit het midden en zag je het zand achter Dilanda, Minimale verschillen vanuit de hoek, maar het moment exact hetzelfde.
_Caitlinnn
Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-14 10:25
Ik wil ook graag gaan bestellen Beter laat dan nooit toch
eh gatver, dat wil je niet meemaken ! Veel sterkte voor jullie en zeker je zus.
Aser
Geplaatst: 16-07-14 18:22
gecondoleerd. Heftig zeg.....
Ik heb er zo ongeveer wel genoeg. Ik heb een mega collectie van die dag. Kan ze niet eens allemaal afdrukken dan hangt me huis overvol. Als iemand van hier nog een keer leuke fotomeeting organiseert, iets met thema's, Di & en ik, of mijn shetlander met trucs doen graag mee.