Mootje schreef:Neem je vriendje niet mee?
Ik heb het wel gevraagd maar die durfde het niet aan

Bij de zomer meeting met BBQ opnieuw proberen over te halen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mister T schreef:Citaat:Geert, Marijke, Noortje, Margreet, viefdepief, Marjolein, Leliaardje, Eef_Bam, Jeroen, Dienke, Barbara, carly, Karen, Rem (?), Yasmin, Thamar, Lotte, Anke, Anouk, Sarah, Jipje_niekje, Rosa, Jitske, texelse en J, Mendy, Snoekiej, MisterT
Late aanmelding maar ik wil er ook graag bij zijn![]()
vickers schreef:Citaat:9 februari high thee van 12.00-16.00
Geert, Marijke, Noortje, Margreet, viefdepief, Marjolein, Leliaardje, Eef_Bam, Jeroen, Dienke, Barbara, carly, Karen, Rem (?), Yasmin
texelse schreef:Dit is het lijstje waar ik vanuit gegaan ben. 28 personen, leuk!!! Met Marcel afgesproken zoals we hier ook afgesproken hebben.
Iedereen stopt 15 euro in een envelop met daarop zijn/naar naam en levert die bij mij in. Jullie krijgen allemaal een "barbon", iedereen, dus ook als je met 4 man 1 bon doet, dan nog krijgt iedereen een eigen bon. Bij het vertrek gaat iedereen met de bon langs de kassa. Ook de bonnen waar niets op staat worden ingeleverd. Dat leek ons zo het simpelste en kunnen er geen misverstanden ontstaan.
Parkeren op het terrein bij de Brink in Baarn is gratis en de rest staat op http://www.dorsthuysdemmers.nl/ .
Leuk, ik heb er zin, tot zondag allemaal!!
SplashIsLief schreef:Je kon nu ook Sim
Ik vind Bunne te ver, jammer! (250 km enkele reis)