klopt ik ben nu begonnen met de rest, ik ga ze z.s.m. af maken, heb nu meer tijd gezien afgelopen week ik het erg druk had met school, en nu wat rustiger
geen probleem, heb nu ook meer tijd, en vond t zelf ook jammer dat ik niet methaan aan de slag kon, gezien ik daar meestal wel naar geneigd ben maar projectwerk van school ging even voor
Wauw Sandra mooi zeg!! Ik ga ze vanavond op mn pc even goed bekijken!
Bo_San
Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-13 19:21
Ben blij dat je ze mooi vindt
ff mening vragen, ik wil mijn logo veranderen en ook iets meer op de foto hebben voor het 'jatten' zeg maar (dus logo's eraf halen en dan plaatsen etc). Wat vinden jullie hiervan?
Voor de paarden komt er een hoefijzer oid achter ipv de pootafdruk Even op een paar foto's voor formaat en verschillende achtergronden
Frenka
Geplaatst: 11-12-13 09:31
ik vind je huidige logo mooier Sandra. Voor het tegengaan van het 'jatten' vind ik dit logo ook te onopvallend. De letters zijn dan misschien wel groter, maar doordat het doorzichtig is, vind ik dit persoonlijk niet zo storend. Dan zou je die hondenpoot bijvoorbeeld heel groot op de foto moeten zetten, dan is het wel storend denk ik zo
Kwibus heb je er trouwens fraai op gezet, die eerste vind ik erg mooi.
loulou
Geplaatst: 11-12-13 14:13
ik vind je oude logo ook prettiger/mooier. ik zou denk ook eerder kiezen om die doorzichtige hondenpoot naast je huidige logo te gebruiken en dat bijvoorbeeld midden op de foto, maar dat zou je ff moeten proberen denk ik om te zien hoe dat eruit ziet.
Ik heb vandaag n fotoboek in elkaar gedraait op albelli! Niet mijn grootste hobby, maar wel leuk om alles bij elkaar te hebben. En het was natuurlijk gratis, hihi... Nu nog wat uitzoeken voor op canvas, vandaag een groupon besteld voor €29 met een tegoed van €100. Best een mooie deal!