Mensen studiofotomeeting | 29 juli | Aalsmeer

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lottegold

Re: Mensen studiofotomeeting | 29 juli | Aalsmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 06:18

Beste fotograven, het volgende bedoel ik totaal niet aanvallend. Begrijp me niet verkeerd, maar zouden jullie binnenkort wat foto s kunnen plaatsen? Ik ben zo benieuwd naar de foto's... En ik denk de andere langzamerhand ook wel. :)

daiswees

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 16:38

jammer dat er geen foto's meer geplaatst worden..
of uberhaupt gereageerd!
dacht dat er wel meer gepost zou worden eigenlijk!

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 16:49

Ja dat had ik ook wel verwacht eigenlijk :o

Myrthee_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-13 16:55

Ik vind het niet zo gek hoor. Als je per fotograaf zo'n 5 foto's hebt is dat best wat. Niet elke foto kan mooi worden natuurlijk of scherp dus veel zullen afvallen.
Daarbij is het vakantie, dus veel fotomeetings, op vakantie gaan, plannen etc. Kelly is net terug van een weekje weg met haar vriend.
En zo zal de rest ook het een en ander hebben. Dus heb geduld. Van mijn meeting van 22 juli heb ik van 1 fotograve nog maar 1 foto binnen gekregen. Kan gebeuren ;)

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 17:00

Ja dat snap ik ook wel, maar dan zouden ze toch dat even kunnen vermelden, dat ze even geen tijd hebben om de foto's te doen. :)
Mjaa ik wacht wel af, heb geen haast verder, maar zou het wel waarderen als ze wat melden...of dat dit het was en er niks meer bij kom...dan hoef ik ook niet af te wachten of er nog wat bijkomt snappie :D

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 18:15

Ik vind inderdaad wel dat fotografen binnen paar weken de foto's moeten kunnen leveren. De een is iets kritischer in selectie of steekt meer tijd in nabewerking, maar normaal gesproken zou paar weken wel moeten lukken.

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 00:46

Meestal ben ik binnen een aantal dagen klaar := maar het was voor mij even een ongelukkige tijd doordat ik moest afstuderen. Weer niet gehaald, maar heb nu weer 5 maanden de tijd haha.

Ik heb er nog een aantal liggen, denk ik. Heb al niet zo gek veel natuurlijk omdat ik al blij mocht zijn dat ik een camera mocht lenen/ delen! Maar, ik denk dat ik nog wat heb. Heb sowieso geen foto's van Daisy... :(

Lottegold

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 15:45

Fotograven, we zijn nu weer een aantal weken verder. Zouden jullie nog wat foto's kunne plaatsen? Ook ik heb er veel tijd in gestoken die dag en ik zou het jammer vinden als ik en ik denk dat ik niet de enige ben geen foto's meer te zien krijg.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 22:57

Ik heb even oproepje geplaatst in ons Studiofotografen HK of we een keertje een FM willen doen. :) Uiteraard hebben de fotografen met een studio en/of opzetflitsers uit dat topic voorrang op de meeting, maar mocht er te weinig animo zijn, zijn er dan studio/strobistfotografen uit dit topic die misschien interesse hebben in een FM in studio? Er is hier veel kennis en ervaring op Bokt en het is dan vooral ook de bedoeling om van elkaar te leren, omdat iedereen weer anders zijn/haar studio- en/of strobistset gebruikt. De grootste uitdaging is vaak lokatie en MUAH. := Aan studio zooi en modellen geen gebrek hier op Bokt. :')