Ik heb even gekeken op google wat m'n brandstofkosten zijn (tenminste, wat hun schatten) en dan komt het op 10eu p.p. Maar ik moet wel even kijken die dag of dat klopt of het hoger/lager uit valt
Nee ik heb de kans dat ik ergens anders ga wonen , kamp met woede problemen en de begeleiding kan me waar ik woon niet aan en de zorgboerderij weet ook niet wat ze met me moeten. Ook zijn mijn medebewoners bang voor me dan , waar ik ga wonen weet ik niet. Het wordt slechter dan wat ik nu heb , dus heb zeer waarschijnlijk minder vrijheid en alles is even onzeker....
AfricanLady
Geplaatst: 22-06-13 22:15
Das poedersuiker weet wat je meemaakt had precies hetzelfde heb nu eigen huisje en nu valt eindelijk alles op zijn plek in mijn hoofd is het ook rustiger
_PatriciaH
Geplaatst: 22-06-13 22:18
Oei, klinkt niet fijn...probeer je te gedragen hoe moeilijk het ook is maar anders kan je niets meer! En nee ben je moeder niet maar weet best hoe moeilijk het leven is. Ook ik heb helaas henoeg mee gemaakt. Kom op meis je kan het best!
Anoniem
Geplaatst: 22-06-13 22:18
Vreselijk frustrerend , ben 21 dus heb ook inspraak in waar ze me 'dumpen'
Ja met de paarden vindt ik weer de rust , in elk geval bij mijn penny pony's .... (Behalve als ze zwaaaar hengstig zijn )