Hoe spreken we het af qua plaatsen van de foto's? Komt er een website? Of plaats iedereen het op zijn eigen site? Hier van iedereen alvast 1 foto en dan ga ik eerst weer even snel veder met school;) Kady Maaike Emma
Komt nog wat meer aan, ga daarna even centrum in. Was overigens een verkleiningsprogramma wat werd genoemd vanmiddag. Hoe heette dat ook al weer? Die verkleinde meer in een keer.
Ja vind ikzelf altijd wel fijn . Maar die weet ik nu (hoop m te onthouden)
Bo_San
Geplaatst: 26-05-13 21:34
Hier alvast van iedereen een voorproefje. Ik ben er nog niet over uit wat ik met de kleurstelling ga doen, dus die kan nog wat wisselen ...
toch iets van die bellen kunnen maken
En onze eigen Betty Boob
Ik kijk even waar ik alles plaats. Heb nu gekozen voor Flickr, maar moet even goed kijken of ik de kwaliteit niet achteruit vind gaan (ik vind ze hier nl al niet meer scherp ogen, terwijl ze haarscherp zijn .
Haha ik vond hem toch wel schattig geworden ben druk bezig met de rest. Ik doe even niet echt bewerken, kleuren redelijk neutraal houden, genoeg contrast voor de scherpte. Ik ga later spelen met effecten
Seni
Geplaatst: 26-05-13 22:34
Tjaa... hahaha
Zo van ieder even een voorproefje! nu slapen en ik hoop er morgenavond nog even tijd voor te hebben!
Oh, zie nu dat CS6 m'n watermerk er niet op heeft gezet. Achja, doe hem nog wel een keer uploaden in lightroom dan staat ie er weer op . Moest een randje wegwerken wat niet lukte en in CS6 wel