Ik ga ook gewoon mee op myn eigen knol. Josie ook. Wij rijden er gewoon samen met Jor heen. Ik volg haar wel gewoon. Ik weet verder ook niet hoe lang het is enz.. Mischien kunnen we om 1 uur beginnen? Dan zijn we tegen 3 uur klaar. Dan zit je ook niet met het eten.
Sok
Geplaatst: 25-02-13 17:31
lienus_dandy schreef:
Sok schreef:
14:00 doen dan?
Kan ook. Mischien is dat inderdaad handiger.
????
14:00 u bij de bult lijkt me handiger.. Aangezien er ook een aantal nog wel ff met paard onderweg zijn..
Sassii
Geplaatst: 25-02-13 17:34
Mij maakt de tijd niet zo heel veel uit. Ik heb voor de rest niet echt wat te doen, en als het goed is rijd ik met Ellen mee. Ik hoop dat het deze week gewoon goed gaat met mijn rug, zodat ik zondag zonder zorgen het paard op kan. Ik ben vandaag weer naar het ziekenhuis geweest voor onderzoeken en ze zijn er eindelijk na 7 maanden tijd achter gekomen dat ik wel eens wat met mijn spieren zou kunnen hebben. Dus nu begint volgende week dinsdag mijn eerste dry needling behandeling. Dan gaan ze met naalden in mijn rug en mijn spieren een schokje geven. Maar ik ga er vanuit dat het deze week gewoon goed gaat, en ik ga gewoon extra rustig aan doen. Dan moet het goed komen!
Ik vind het ook prima om naar de Bult te rijden hoor Lotte Twee uur daar vind ik ook goed. Nadeel bij mij is alleen wel dat ik dan of onderweg even een stuk moet lopen, of we moeten tussendoor ook draven (en evt galopperen) anders krijg ik echt verschrikkelijke last van mijn onderrug...
Haha gezellig, ben ik in ieder geval niet alleen Als we alleen stappen ('stil'zitten dus, heb het ook als ik lang stilzit in dezelfde houding op een stoel ofzo) dan krijg ik zo'n irritante zeurende pijn in mijn onderrug, heeeel vervelend haha Maar is gelukkig op te lossen door er even naast te lopen of door lichtrijden in draf of de beweging in galop
Ik kan je wel afzetten in Midlaren, maar dan sta je daar echt veel te vroeg, gezien het voor mij nog iets van een (anderhalf) uur rijden is naar Midlaren toe vanaf stal en ik dus ook nog moet opzadelen enz
Set_Elkol
Geplaatst: 25-02-13 23:08
Als jullie het goed vinden kom ik met Evelyn (Sok) mee, dan komen wij ook naar de Bult Ik weet niet of ik echt twee uur lang ga rijden daar, misschien haak ik eerder af vanwege de afstand erheen al voor mij!
Als jullie het goed vinden kom ik met Evelyn (Sok) mee, dan komen wij ook naar de Bult Ik weet niet of ik echt twee uur lang ga rijden daar, misschien haak ik eerder af vanwege de afstand erheen al voor mij!
Ik rijd trouwens vanaf de Bult ook geen 2 uur nog hoor, ik moet er ook nog heen en weer terug vanaf stal. Maar gaat Saskia nou nog wel op een huurpaard dan? Want anders kunnen we toch ook gewoon bij de herberg afspreken in Noordlaren en vanaf daar een leuk rondje rijden?
tinkerplein
Geplaatst: 26-02-13 22:56
Bij de herberg,of bij ons(Wonen er vlakbij) Ik ga idd ook geen 2 uur rijden,dat trekt Mel niet(Hi,hi,ik ook niet met mijn krakkemikkerige bekken,had ik toch wat meer moeten trainen. Als er nog iemand een paard wil huren kan dat ook bij mij,heb er nog wel 1 die meekan.
Oké dus even op een rijtje wie er nu nog mee gaan (en dan ga ik ervan uit dat we verzamelen bij de herberg in Noordlaren? Of bij Tinkerplein): - HijadelaLuna - Tinkerplein - Berdien - Sok - Set_Elkol - Jorinda
Zal Carmen vragen of ze nog mee wil!
tinkerplein
Geplaatst: 27-02-13 22:08
Hier jammer genoeg ook een afzegger.Mel liep vandaag helemaal niet goed,ben bang dat ze zichzelf voorbij loopt in een groep met vreemde paarden,ze wil nl perse voorop. Jammer.
Wat inhoudt dat ik ook niet mee ga, Flynn is _niet_ dol op vreemde paarden en hem in een vreemde groep gooien voor een rit van 1,5-2 uur.. daar doe ik hem echt geen plezier mee.
Jorinda
Geplaatst: 27-02-13 22:21
Jorinda schreef:
Oké dus even op een rijtje wie er nu nog mee gaan (en dan ga ik ervan uit dat we verzamelen bij de herberg in Noordlaren? Of bij Tinkerplein): - HijadelaLuna - Sok - Set_Elkol - Jorinda