Pieter25 schreef:Ik blijf ook niet de hele avond/nacht.. wil rond 11 weer naar huis rijden Als mijn paard nog niet naar huis is ik ook
_Natasja_ schreef:Tham wat kunnen we voor jou t beste meebrengen?Om even antwoord te geven op jou vraag, omdat Tam het niet deed deze;
_Natasja_ schreef:Pieter25 schreef:Ik blijf ook niet de hele avond/nacht.. wil rond 11 weer naar huis rijden Dat is denk ik bij de meeste de planning. Uitvoering zal misschien anders zijn. Ik ga als laatst weg Oke?
_Natasja_ schreef:Pieter25 schreef:Ik blijf ook niet de hele avond/nacht.. wil rond 11 weer naar huis rijden Dat is denk ik bij de meeste de planning. Uitvoering zal misschien anders zijn. Ligt bij mij totaal aan mn taxi .
palousa_boy schreef:_Natasja_ schreef:Dat is denk ik bij de meeste de planning. Uitvoering zal misschien anders zijn. Ik ga als laatst weg Oke? Ik denk dat niemand tot de volgende ochtend blijft .
HTM schreef:evdpanne schreef:Ligt bij mij totaal aan mn taxi .die zal wel op tijd weg willen anders is die moe Of is ie bang dat ik moe ben....
Kiimm_ schreef:Ik weet niet of ik mee doe met het dobbelspel, en ik ga niet te laat weg! Moet je naar je neukertje
Ik ben al 10 keer naar de stad geweest, zowel Utrecht als Tiel maar kan gewoon echt niets vinden..En wou nog wel even naar de stad ja!
Kiimm_ schreef:Ik ben al 10 keer naar de stad geweest, zowel Utrecht als Tiel maar kan gewoon echt niets vinden..En wou nog wel even naar de stad ja! Schatje ik zou het toch voor je fixen.En ik wil waarschijnlijk daarna ook nog eff de stad in.
Kiimm_ schreef:Ik ben al 10 keer naar de stad geweest, zowel Utrecht als Tiel maar kan gewoon echt niets vinden..En wou nog wel even naar de stad ja! Ik heb extra dingetjes. Zal ik die gewoon meenemen zaterdag?
Of als Hannah of Tas iets kunnen regelen, dan geef ik gewoon geld terug! Of Liset vind ik ook goed. Super tof van jullie!
Wie is dinges Collega neemt morgen iets mee, en ga morgen avond zelf ook nog ff de stad in..... Dat ene is in ieder geval bruikbaar voor iedereen .
WhySoWhite schreef:Ik ga morgen nog even naar Tiel kijken of ik daar iets kan vinden Volgens Kim is daar niks te vinden