Papegara schreef:Ik vind het ook leuk hoor, maar je kan niemand verplichten natuurlijk. dus niet boos worden ik bedoel t allemaal goed.
Jaa ik vind het ook heel erg leuk, maar bokt.nl moet dit nog wel goedkeuren...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jolliegirl schreef:het maakt me niet uit wat er op komt..
Maar ik wil in kleding lopen die ik fijn vind zitten snap je.
En idd als we iets van bokt.nl willen gebruiken is hier toestemming voor nodig.
Ga ik morgen & 't weekend mee bezig
andrea1992 schreef:mensen kijken jullie geen gtst whaha moet gelijk 2 pagina's lezen na een halfuur whooo gaat snel
en yeee 25 mensen enne die shirtjes wel rekening meehouden dat het een goeie stof moet zijn die niet kan schuren of irriteren
mick75 schreef:Wat betreft de Blijde Ruiters, daar rij ik zelf. Dus kan daar wel de nodige dingen voor regelen, en weet ook ongeveer wat ze nodig hebben. Maar ik neem aan dat er meer gehandicaptenmaneges in nood zijn, en het zou leuk zijn, zeker als er toch een flinke groep is, dat er meerdere maneges van kunnen profiteren. Alle beetjes helpen, en de meeste gehandicaptenmaneges doen goed werk. Die kunnen best een beetje steun gebruiken.
Ook is het een niet zo voor de hand liggend doel, terwijl er een hoop mensen dolgelukkig van worden. Ik vind het leuker voor kleine, lokale doelen te gaan lopen waar je zo kan binnenlopen om te zien wat er met je geld gebeurt, dan voor de "grote" doelen.
Ik denk dat Edith het zeker een leuk idee gaat vinden trouwens.
xxPaige schreef:Haha wat leuk dat ik dit hier nou tegenkom. Een aantal jaar terug wilde ik de jongste deelnemer zijn, maar helaas wilde mijn moeder en tante niet meer met me meelopen. Die hebben hem een aantal keren uitgelopen. En ik vond het altijd zo gaaf iedereen aan te moedigen op de Via gladiola! 2 jaar terug besloten met een groepje van vier te gaan oefenen, maar helaas ben ik rond april afgehaakt vanwege drukke periodes school.
Nijmeegse Vierdaagse 2013 gaat hem voor mij helaas ook niet worden, maar zit wel te denken het Wandelfeest in Papendal te gaan lopen. Deze heb ik vorig jaar ook gelopen en was toen (maar?) 18 KM. Misschien een tip voor de lopers die 4 dagen lang 40 teveel vinden, hihi. (Wandelfeest is trouwens om het gehandicaptenfonds geld toe te zenden)