Wie wil er in 2013 de Nijmeegse 4daagse met me lopen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

fientje80

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-12 21:21

Papegara schreef:
Ik vind het ook leuk hoor, maar je kan niemand verplichten natuurlijk. dus niet boos worden ik bedoel t allemaal goed. :o

Jaa ik vind het ook heel erg leuk, maar bokt.nl moet dit nog wel goedkeuren...

Papegara

Re: Wie wil er in 2013 de Nijmeegse 4daagse met me lopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 21:24

Ik snap het, maar ik bedoel niet perse bokt.nl hoor, iets voor de stichting waar we voor lopen bijvoorbeeld of iets met paarden, want dat hebben we allemaal met elkaar gemeen.

maar goed dat kunnen jullie natuurlijk goed regelen. Het is een idee, het hoeft natuurlijk niet haha

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 21:37

het maakt me niet uit wat er op komt..
Maar ik wil in kleding lopen die ik fijn vind zitten snap je.

En idd als we iets van bokt.nl willen gebruiken is hier toestemming voor nodig.
Ga ik morgen & 't weekend mee bezig :)

fientje80

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-12 21:39

Jolliegirl schreef:
het maakt me niet uit wat er op komt..
Maar ik wil in kleding lopen die ik fijn vind zitten snap je.

En idd als we iets van bokt.nl willen gebruiken is hier toestemming voor nodig.
Ga ik morgen & 't weekend mee bezig :)

Helemaal mee eens. Ik ben benieuwd! Ik hoop dat er nou ook mensen met een idee voor een (ander) goed doel komen, dan kan ik ook aan de slag:D

Flowq

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 21:40

Ik zal er eens een nachtje over gaan slapen

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 21:40

Een goed doel om voor te lopen of?
Brooke hospital!
http://www.brooke.nl/

Ik wil er zelf alleen geen sponsor loop van maken omdat ik geen mensen in mijn omgeving wil gaan charteren hiervoor.
Een bokt shirt/sticker op mijn wel fijn zittende kleding wil ik nog over nadenken. Vind dat zo wandelend reclamebord gevoel, maar wel leuk natuurlijk dat we dan goed herkenbaar zijn.

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 21:43

mensen kijken jullie geen gtst whaha moet gelijk 2 pagina's lezen na een halfuur whooo gaat snel
en yeee 25 mensen enne die shirtjes wel rekening meehouden dat het een goeie stof moet zijn die niet kan schuren of irriteren

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 21:44

ik kan qua gehandicapten manege in zaandam wel even langs edith blok gaan en vragen over of ik mag lopen voor hun manege mijn moeder werkt namelijk bij haar in huis :j
al weet ik bijna zeker dat ze het helemaal te gek vind :j al mijn oude paarden spullen zijn ook daar heen gegaan
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 07-11-12 21:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Flowq

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 21:44

Ik kijk wel GTST hoor :)

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 21:45

andrea1992 schreef:
mensen kijken jullie geen gtst whaha moet gelijk 2 pagina's lezen na een halfuur whooo gaat snel
en yeee 25 mensen enne die shirtjes wel rekening meehouden dat het een goeie stof moet zijn die niet kan schuren of irriteren

genoeg ellende om mij heen als ik drama wil. heb ik geen soap voor nodig

Papegara

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 21:46

Ik vind dit veel te gezellig, heb gtst gemist haha..

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 21:49

haha lol ik hou wel van drama van andere
vandaag solicitatiegesprek gehad bij trekplijster zaterdag hoor ik of ik daar mag werken is helaas maar tijdelijk maar kan ik wat geld opzij gaan zettenvoor zolang het duurd

Papegara

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 21:51

Pff ik heb er serieus bijna een schooljaar over gedaan om werk te vinden, hier hadden we niks in de buurt zitten en ik had geen OV en geen geld om te reizen iedere keer.

Ik sta nu in de afwas, maar goed beter iets dan niets. Wat is het leven toch duur.
Hopelijk wordt je aangenomen Andrea.

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 21:52

ja hoop ik ook
economie tegenwoordig

fientje80

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-12 21:54

Ik vind persoonlijk die 'manege' in Zaandam wel een erg goed doel. :)

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 21:57

Wat betreft de Blijde Ruiters, daar rij ik zelf. Dus kan daar wel de nodige dingen voor regelen, en weet ook ongeveer wat ze nodig hebben. Maar ik neem aan dat er meer gehandicaptenmaneges in nood zijn, en het zou leuk zijn, zeker als er toch een flinke groep is, dat er meerdere maneges van kunnen profiteren. Alle beetjes helpen, en de meeste gehandicaptenmaneges doen goed werk. Die kunnen best een beetje steun gebruiken.

Ook is het een niet zo voor de hand liggend doel, terwijl er een hoop mensen dolgelukkig van worden. Ik vind het leuker voor kleine, lokale doelen te gaan lopen waar je zo kan binnenlopen om te zien wat er met je geld gebeurt, dan voor de "grote" doelen.

Ik denk dat Edith het zeker een leuk idee gaat vinden trouwens.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 21:59

Idd goed doel! :) moet ook een baan maar heb een jobcoach ivm pdd nos :)

__nina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 22:00

Ik vind een goed doel met paarden ook wel leuk om te doen, omdat dat toch hetgene is wat ons allemaal bezig houdt.

En wat betreft dezelfde shirtjes, ik vind het zelf wel een leuk plan.
Maar we moeten natuurlijk wel kijken of het lekker zit en of het functioneel is met lopen.

Ik ben benieuwd wat bokt hierover te zeggen heeft :j

fientje80

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-12 22:00

mick75 schreef:
Wat betreft de Blijde Ruiters, daar rij ik zelf. Dus kan daar wel de nodige dingen voor regelen, en weet ook ongeveer wat ze nodig hebben. Maar ik neem aan dat er meer gehandicaptenmaneges in nood zijn, en het zou leuk zijn, zeker als er toch een flinke groep is, dat er meerdere maneges van kunnen profiteren. Alle beetjes helpen, en de meeste gehandicaptenmaneges doen goed werk. Die kunnen best een beetje steun gebruiken.

Ook is het een niet zo voor de hand liggend doel, terwijl er een hoop mensen dolgelukkig van worden. Ik vind het leuker voor kleine, lokale doelen te gaan lopen waar je zo kan binnenlopen om te zien wat er met je geld gebeurt, dan voor de "grote" doelen.

Ik denk dat Edith het zeker een leuk idee gaat vinden trouwens.

Ja daar ben ik het wel over eens inderdaad! :) Zou jij je daar over willen buigen? Welke maneges we dan zouden gaan steunen en voor welk doel? (wat gaan ze doen met dat geld? Bijvoorbeeld nieuwe zadels aanschaffen oid :) )

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 22:06

Ik wil best op zoek naar een paar maneges over het land verspreid die wel een steuntje in de rug kunnen gebruiken. Moeten wel goede zijn.

Ga er van het weekend wel naar op zoek, eerder heb ik niet echt tijd.

xxPaige

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 22:09

Haha wat leuk dat ik dit hier nou tegenkom. Een aantal jaar terug wilde ik de jongste deelnemer zijn, maar helaas wilde mijn moeder en tante niet meer met me meelopen. Die hebben hem een aantal keren uitgelopen. En ik vond het altijd zo gaaf iedereen aan te moedigen op de Via gladiola! 2 jaar terug besloten met een groepje van vier te gaan oefenen, maar helaas ben ik rond april afgehaakt vanwege drukke periodes school.
Nijmeegse Vierdaagse 2013 gaat hem voor mij helaas ook niet worden, maar zit wel te denken het Wandelfeest in Papendal te gaan lopen. Deze heb ik vorig jaar ook gelopen en was toen (maar?) 18 KM. Misschien een tip voor de lopers die 4 dagen lang 40 teveel vinden, hihi. (Wandelfeest is trouwens om het gehandicaptenfonds geld toe te zenden)

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 22:10

xxPaige schreef:
Haha wat leuk dat ik dit hier nou tegenkom. Een aantal jaar terug wilde ik de jongste deelnemer zijn, maar helaas wilde mijn moeder en tante niet meer met me meelopen. Die hebben hem een aantal keren uitgelopen. En ik vond het altijd zo gaaf iedereen aan te moedigen op de Via gladiola! 2 jaar terug besloten met een groepje van vier te gaan oefenen, maar helaas ben ik rond april afgehaakt vanwege drukke periodes school.
Nijmeegse Vierdaagse 2013 gaat hem voor mij helaas ook niet worden, maar zit wel te denken het Wandelfeest in Papendal te gaan lopen. Deze heb ik vorig jaar ook gelopen en was toen (maar?) 18 KM. Misschien een tip voor de lopers die 4 dagen lang 40 teveel vinden, hihi. (Wandelfeest is trouwens om het gehandicaptenfonds geld toe te zenden)

waneer is dat

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 22:10

Btw welke apps gebruiken jullie?

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 22:11

takkie_muis schreef:
Btw welke apps gebruiken jullie?

apps??

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 22:12

oehhh papendal mij te ver weg