Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Geryon schreef:Hopelijk gaat er er die nacht niet aan toe dan zoals in het mannelijke bokkers topic..

Anoli schreef:Geryon schreef:Hopelijk gaat er er die nacht niet aan toe dan zoals in het mannelijke bokkers topic..
Pardon??
Hoe gaat het er daar aan toe? Moet ik dat zien als 1 grote homo-orgie?
Oh een vergunning om in een weiland te slapen? Ja zo worden gemeentes wel rijk
Maar serieus een weiland wat aan je eigen erf grenst en normaal je paarden op staan... dat moet ook een vergunning zijn?
Dan is een minicamping denk ik handiger idd
Anoli schreef:Geryon schreef:Hopelijk gaat er er die nacht niet aan toe dan zoals in het mannelijke bokkers topic..
Pardon??
Hoe gaat het er daar aan toe? Moet ik dat zien als 1 grote homo-orgie?
Anoli schreef:Oh een vergunning om in een weiland te slapen? Ja zo worden gemeentes wel rijk
Maar serieus een weiland wat aan je eigen erf grenst en normaal je paarden op staan... dat moet ook een vergunning zijn?
Peerke_ schreef:Anoli schreef:Oh een vergunning om in een weiland te slapen? Ja zo worden gemeentes wel rijk
Jaa, als je onder de x aantal personen zit is het alleen melden.. Bij sommige gemeentes is het vanaf 3000 personen.
Bij evacuatie en calamiteiten moeten ze kunnen zien waar mogelijk grote groepen mensen zijn.
Anoli schreef:Peerke_ schreef:Jaa, als je onder de x aantal personen zit is het alleen melden.. Bij sommige gemeentes is het vanaf 3000 personen.
Bij evacuatie en calamiteiten moeten ze kunnen zien waar mogelijk grote groepen mensen zijn.
Oh onder de 3000 mensen moet toch wel lukken dacht ik zo

) 
. Lijkt me wel lachen