Bij ons redden we het niet eens dat er een bureau vol ligt met snoep, iedereen neemt wel een graai eruit en ons afdelingshoofd is regelmatig op zoek naar collega's die snoep hebben.
Jee volgende week is het zo ver ! Do ik moet nog ff je adres hebben. 7 uur moeten we daar zijn toch ?
Karin92
Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-12 08:05
Ja tegen kwart voor 7 a 7 uur.
Ik ga dinsdag bellen voor het exact aantal personen die mee gaan. Heb ik GEEN pb van je ontvangen word je niet meegerekend!! Dus als je nog mee wilt heb je tot maandag de tijd om mij eem pb te sturen!!!
Ik ga dinsdag bellen voor het exact aantal personen die mee gaan. Heb ik GEEN pb van je ontvangen word je niet meegerekend!! Dus als je nog mee wilt heb je tot maandag de tijd om mij eem pb te sturen!!!
Ik ga niet mee even overlegd en mn vriend zou het toch wel gezellig vinden als ik mee ga op verjaardag.. Dus een weekje opschuiven? of eigenlijk twee.. hahaha..
Jorinda
Geplaatst: 06-10-12 22:15
Destination schreef:
Jor, jij moet moet mijn adres ook nog hebben zeker? En hoe laat kom je ongeveer? En hoeveel was ik je nou verschuldigd?
Ja denk 't wel. Heb ooit met Karin weleens Margot op gehaald, maar zou niet meer weten waar dat was We moeten er kwart voor 7 ongeveer zijn toch? Zal ik dan om 6 uur bij je zijn? Met oog op eventuele spits (vaak niet op zaterdag, maar je weet het niet ) en parkeerplek zoeken enz.
Ehh ik weet het niet meer Lizet reed ook mee toch? Dat moet ik eerst even weten En was het parkeren nou gratis of niet?
Destination
Geplaatst: 06-10-12 22:15
SusaSuus schreef:
Ik ga niet mee even overlegd en mn vriend zou het toch wel gezellig vinden als ik mee ga op verjaardag.. Dus een weekje opschuiven? of eigenlijk twee.. hahaha..