Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marjoow schreef:Herfstwind schreef:
Ja idd, Joey kan wel galopperen en de rest volgens mij ook, dus dan kunnen we iig galopperen.
En ik zal proberen of ik hem kan houden.
Meer als in: Als Joey op Tinka wilt, dan kan Larissa hard weggalopperen xD
Herfstwind schreef:Haha precies
Anne-Mieke, als je een veulen van Joey leuk vindt, kun je dan niet een keertje langskomen met Eelkje?
Dan weet je zeker dat ze drachtig is, dat zou wel leuk zijn! Ik zou het veulen dan wel graag van je willen kopen, of dat jij deze houdt en dat we het volgend jaar nog een keer doen en ik die dan neem.
larissa288 schreef:joey is eigelijk best wel een knappe hengst
wat voor ras is het
Anne_mieke88 schreef:Herfstwind schreef:Haha precies
Anne-Mieke, als je een veulen van Joey leuk vindt, kun je dan niet een keertje langskomen met Eelkje?
Dan weet je zeker dat ze drachtig is, dat zou wel leuk zijn! Ik zou het veulen dan wel graag van je willen kopen, of dat jij deze houdt en dat we het volgend jaar nog een keer doen en ik die dan neem.
Ik vind het goed...maar dan moet je wel geld betalen...de huur van de baarmoeder en de DA
Herfstwind schreef:larissa288 schreef:joey is eigelijk best wel een knappe hengst
wat voor ras is het
Joey is een KWPN'er, papa was een Gelderse tuiger en mama een Gronings type, maar hij neigt meer naar Gronings. Hij is idd heel stoer, zit best een nek op, alleen hij is wel strontvervelend af en toe.. En zó sterk. Hij zou ook niet misstaan voor de kar, maar hij is helaas niet beleerd voor de wagen. Misschien ooit.
Hij kan wel goed springen en als we meer zouden trainen zou het ook best een leuke dressuurproef kunnen lopen, krijg je leuke allroud veulies.
larissa288 schreef:Herfstwind schreef:
Joey is een KWPN'er, papa was een Gelderse tuiger en mama een Gronings type, maar hij neigt meer naar Gronings. Hij is idd heel stoer, zit best een nek op, alleen hij is wel strontvervelend af en toe.. En zó sterk. Hij zou ook niet misstaan voor de kar, maar hij is helaas niet beleerd voor de wagen. Misschien ooit.
Hij kan wel goed springen en als we meer zouden trainen zou het ook best een leuke dressuurproef kunnen lopen, krijg je leuke allroud veulies.
die van mij een kwpn. spring gefokt
larissa288 schreef:fries met een kwpn?