Ai, ik kan toch niet mee :-( Ik moet met werk mee op concour waar ik niet onder uit kan komen.....
evdpanne
Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-12 11:54
Planning maken is best lastig . Wil iemand echt strakke planning of komen we er zo wel met zn alle uit:
Fotografen:
Groep 1 Evdpanne (Esther) _ Jessie (Jessie)
Groep 2 LynnDenise Nescafe
Groep 2 hamsterfan Gemmeke
Groep 3 Shanine Newyork
Groep 4 DesireeK
Modellen:
Dames: 1. NiKip 2. pressent - Victoria 3. Dewirox - Dewi 4. r_oo_sj_e - Roos 5. SimoneDV - Simone 6. Lalee_ - Laura 7. Jodie_ 8. Hamsterfan's vriendin? 9. Dielle (stiefdochter van LynnDenise's zusje)
Heren: 1. Mannelijk model (mogelijk gemaakt door Roos) 2. Misschien mijn broertje (Esther)
Verzamelen om kwart voor 10, de makkelijkste plek is bij het meertje bij de muziektent. Dat is wel een redelijke makkelijke plek om te vinden! Hier vind je een plattegrond: http://www.vriendenvandeleidsehout.nl/index.php?id=1013
Van daaruit kunnen we een plek zoeken om onze spullen neer te leggen en mooie plekjes op te zoeken!
Planning is om om 10 uur te beginnen.
NiKip, r_oo_sj_e, Lalee_, pressent en Dewirox hebben de eerste ronde een afspraak met de kapper/visagist.
De overige modellen worden verdeeld over de fotografen, ik denk dat we ter plekke het beste kunnen kijken wat de verdeling wordt (wie matchen het beste bij elkaar om ook met elkaar op een foto te staan en even kijken wat een fotograaf precies zoekt). Houd zelf de tijd een beetje in de gaten, reken op +/- een half uur per model, kan ook betekenen dat je het model eerst een kwartiertje voor de lens hebt, vervolgens haar vraagt om om te kleden tussen door een andere op de foto zet en dan weer het model wat je daarvoor had. Of in sommige gevallen gewoon een half uur bezig bent als je allerlei poses wilt doen maar het niet nodig vind om het model te laten omkleden.
De modellen moeten zelf ook een beetje in de gaten houden wie het 'langste' wacht/ eerste klaar zit wanneer een fotograaf klaar is met een model en de volgende komt ophalen.
Als we dit met zn alle allemaal in de gaten houden moet het goed komen!
is het nog handig al er spullen worden mee genomen??? Ik neem wel een tafel mee lijkt me wel handig ook voor de visa's enzo. Mocht er dus nog iemand een makkelijk mee te nemen tafel hebben
Een groot kleed hebben we ook nog nodig om op te zitten .
shanine
Geplaatst: 09-07-12 12:10
Sorry Ik ben helemaal vergeten af te zeggen! ik kan niet heb een feestje:-( helaas vind het wel heel erg jammer hoop dat er binnen kort nog zo een meeting wordt georganiseerd want ik wil graag met modellen mijn portfolio uitbreiden!!!!
Dan kunnen Desiree en NewYork bij elkaar in een groep
hmm Roos....ik zit even te bedenken. Heb je voorbeelden wat je mooi vind kwa foto;s?
_Jessie
Geplaatst: 09-07-12 12:22
PLANNING PHOTOSHOOT 15 JULI
Fotografen: Groep 1 Evdpanne (Esther) _ Jessie (Jessie)
Groep 2 LynnDenise Nescafe
Groep 3 hamsterfan Gemmeke
Groep 4 DesireeK Newyork
Modellen:
Dames: 1. NiKip 2. pressent - Victoria 3. Dewirox - Dewi 4. r_oo_sj_e - Roos 5. SimoneDV - Simone 6. Lalee_ - Laura 7. Jodie_ 8. Hamsterfan's vriendin? 9. Dielle (stiefdochter van LynnDenise's zusje)
Heren: 1. Mannelijk model (mogelijk gemaakt door Roos) 2. Misschien mijn broertje (Esther)
Verzamelen om kwart voor 10, de makkelijkste plek is bij het meertje bij de muziektent. Dat is wel een redelijke makkelijke plek om te vinden! Hier vind je een plattegrond: http://www.vriendenvandeleidsehout.nl/index.php?id=1013
Van daaruit kunnen we een plek zoeken om onze spullen neer te leggen en mooie plekjes op te zoeken!
Planning is om om 10 uur te beginnen.
NiKip, r_oo_sj_e, Lalee_, pressent en Dewirox hebben de eerste ronde een afspraak met de kapper/visagist.
De overige modellen worden verdeeld over de fotografen, ik denk dat we ter plekke het beste kunnen kijken wat de verdeling wordt (wie matchen het beste bij elkaar om ook met elkaar op een foto te staan en even kijken wat een fotograaf precies zoekt). Houd zelf de tijd een beetje in de gaten, reken op +/- een half uur per model, kan ook betekenen dat je het model eerst een kwartiertje voor de lens hebt, vervolgens haar vraagt om om te kleden tussen door een andere op de foto zet en dan weer het model wat je daarvoor had. Of in sommige gevallen gewoon een half uur bezig bent als je allerlei poses wilt doen maar het niet nodig vind om het model te laten omkleden.
De modellen moeten zelf ook een beetje in de gaten houden wie het 'langste' wacht/ eerste klaar zit wanneer een fotograaf klaar is met een model en de volgende komt ophalen.
Als we dit met zn alle allemaal in de gaten houden moet het goed komen![/quote]
Planning gaat vast wel lukken toch, daar gewoon een beetje kijken.
Ik weet t ook niet zo goed qua kleding , doe wel van alles wat ofzo . Heb veel spijkerbroeken en ook een paar jurkjes, en qua schoenen ehm heb slippertjes, 1 paar hakken en verder sneakers enzo. Heb trouwens van veel kleding wel een foto dat ik het aan heb dus als fotografen dat nog willen zien ofzo?
Als het regent gaan we met zn alle bij Jessie de studio in .
Maar uhmmmm ja dan wordt het verplaatsen denk ik, of iemand moet een binnenlocatie weten (ik heb er niet zo snel eentje....).
DesireeK
Geplaatst: 09-07-12 13:13
Leuke links weer Jessie.. heel handige tips inderdaad..
Wat ik heel erg graag is zou willen is een man met een mooi (hoeft niet overdreven gespierd te zijn)lijf in alleen spijkerbroek te fotograferen.. Mijn eigen man is er helaas de mager voor Dus als 1 van de mannelijke modellen dit ook wel aanspreekt hou ik me aanbevolen..