Ik kan helaas vrijdag niet de auto meenemen en ik ben dus afhankelijk van het OV, ik had gehoopt dat ik bij een vriendin in Amsterdam kon slapen maar dat gaat niet dus het is even afhankelijk van hoe vroeg we bij jou moeten zijn.
Bagheera_206
Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-12 09:57
Om 10u wil ik beginnen dus liever iets eerder aanwezig. De vorige keer konden konden we niet om 10u starten, omdat er nog mensen onderweg waren. Is dit dan nog steeds haalbaar voor jou? Jij gaat niet carpoolen met ElanII?
Laatst bijgewerkt door Bagheera_206 op 06-08-12 09:59, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik kan toch wel met de auto . Papa hoeft niet weg dus ik kan gewoon de auto die wel nog thuis is meenemen(papa's auto moet vrijdag naar de garage en hij zou weg moeten met mama/(mijn ) auto).
Dat is super. Even afwachten tot Lindy aangeeft of ze wel/niet komt, want anders kan Nicolette mee. Hopelijk is het vrijdag droog zodat we even langs Remie kunnen. Heb nog niet bedacht wat alternatief plan is om te fotograferen als het echt keihard regent buiten...
Is er misschien iemand die mij vrijdagochtend van een station kan halen in de buurt? Ik kom toch met het OV maar nu vanaf Amsterdam want kan toch bij vriendin blijven slapen.
Er stopt ook een bus in de buurt. Ik wil je ook wel ophalen vanaf station Heemskerk, maar moet 's morgens nog een en ander doen en dan mss niet zo heel handig.
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 08-08-12 13:20
Ik val even binnen.
En half uur om laptops te kalibreren? Wij waren met 3 en dat duurde al veel langer dan een half uur.
Bagheera_206
Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-12 13:21
Maar ging toch prima zo tussendoor? Die van Elan is als het goed is al gekalibreerd. Maar volgens mij was de vorige keer niet iedereen er op tijd.
Laatst bijgewerkt door Bagheera_206 op 08-08-12 13:22, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik ben vandaag een beetje slecht te bereiken, want ik ga straks Blijdorp onveilig maken. Als jullie nog vragen hebben mbt morgen, jullie weten mij te vinden. Tot morgen allemaal!
Voor allen die morgen komen: jullie mogen foto's maken van Reempje, en nu vroeg ik me af of jullie er bezwaar tegen hebben alleen in de wei actiefoto's te maken? Hij heeft namelijk moeite met leuk oortjes naar voren dus ik denk dat portretten beetje zonde is van de tijd..?
Nicollol, waar kom je vandaan? Ik kom met de trein vanaf Amsterdam Sloterdijk(of Amsterdam Centraal) en als ik ergens opgehaald zou kunnen worden op een station zou ik heel blij zijn!
Mocht dat niet kunnen sms ik zo Richard even of hij mij op zou kunnen halen, maar ik denk dat het voor hem ook handiger is als iemand anders dat zou kunnen doen .
Oww zit nu op me laptop.. wat fijner .. Maar had me niet gerealiseerd dat ik miss remie voor me lens krijg morgen vind ik eigelijk toch best leuk.. haha.. oude herinneringen ophalen (A)..
Nee Remie stond op de pension stal waar mijn oude verzorg pony ( die immers al lang overleden is ) Stond!! en ik ree wel eens met de vorige eigenaar een rondje buiten.. vandaar.. haha.. Doet me dus erg aan me verzorg pony denken.. (A)..