Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maybritt90 schreef:Precies, je weet niet hoe druk het is. Katwijk heeft altijd aardig toeristen. Vorige week was het net aan droog en zaten er toeristen met kinderen op het stand dus met
Mooi weer is het echt wel druk.
Het is jammer maar met mooi weer gaat het niet door.
We wisten dat die kans aanwezig zou zijn omdat je midden in de zomer zit
Muppett schreef:Bij Benny's beach kan je linksaf richting camping Zuidduinen. Na de camping ga je het ruiterpad op.
Het Valkenburgs meer kan ook een optie zijn. Daar kan je makkelijk met de auto komen en het is er wat weidser dan in het duin, daar kan je wel leuke rijfoto's maken denk ik.
Gemmeke schreef:Maybritt90 schreef:Precies, je weet niet hoe druk het is. Katwijk heeft altijd aardig toeristen. Vorige week was het net aan droog en zaten er toeristen met kinderen op het stand dus met
Mooi weer is het echt wel druk.
Het is jammer maar met mooi weer gaat het niet door.
We wisten dat die kans aanwezig zou zijn omdat je midden in de zomer zit
Begrijp ik goed dat de duinen voor jou geen optie zijn?
Gemmeke schreef:In Katwijk kun je ook heel mooi de duinen in aan de noord kant, bij manege Jonker, en dan is het echt geen kilometers lopen hoor.
Aan de zuid kant heb je ook stukken waar het heel vlak is mooi duingebied. Voor de katwijkkenners onder ons, als je op de drieplassenweg rontonde rechtdoor langs de voetbalvelden, daar het duin in, daar heb je mooie stukken vlak maar ook los zand. Lijkt me heel gaaf, maar daar kun je ook rijden en is het vaak helemaal niet druk is geen duinroute voor paarden!
liedjuh2 schreef:Ik ga ook alleen als ik op het strand is. Maar laten we eerst eens tot zaterdagavond/zondagochtend afwachten. Het weer verandert toch continue. Eerst nog maar eens afwachten of het idd 20 graden met een zonnetje word.