Fotomeeting omg. Katwijk (Z-H)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

liedjuh2

Re: Fotomeeting omg. Katwijk (Z-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 23:24

Ik persoonlijk vind het ook niet erg om alleen stand en portretfoto's te hebben hoor. Paardlief is toch altijd een beetje druk als hij stil moet staan onder het zadel buiten. Dus ik moet anders echt blijven rondstappen als ik moet wachten..... Maarja, ik beslis niet(al helemaal niet in mijn eentje :P )

Muppett

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 01:12

Je kan ook leuke foto's maken in stand maar toch erop. heb je dat gedoe met af en opzadelen ook niet...

Maybritt90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-12 07:17

Arian volgens mij is er aan de Bennys beach kant niet gelijk een ruiterpad.?

Verwachte voorspelling is ong 21 graden, zon en 10% kans op neerslag . Niet best voor onZe meeting

Sanco

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 07:21

Ik heb een complete ruiterpadenkaart van dat duingebied op stal liggen, dus zal vanmiddag even kijken wat de eventuele opties zijn :) Overigens is het stuk strand dat wij kiezen minder populair dan het stuk strand recht voor de boulevard van Katwijk.... dus ik verwacht eigenlijk niet dat het met 21 graden meteen al propvol zit. Daarbij zijn veel mensen nu nog op vakantie en zullen veel anderen het lekkere weer ook gebruiken voor een dagje weg... zeker omdat de kids erg uitgelaten zijn.

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 09:37

Daar is het strand juist ideaal voor Sanne.. Om kinderen even lekker uit te laten razen.. Vergeet ook niet dat er veel toeristen zijn die ook allemaal massaal het strand op racen.. Daar komen ze tenslotte voor ;)

Maybritt90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-12 11:47

Precies, je weet niet hoe druk het is. Katwijk heeft altijd aardig toeristen. Vorige week was het net aan droog en zaten er toeristen met kinderen op het stand dus met
Mooi weer is het echt wel druk.
Het is jammer maar met mooi weer gaat het niet door.
We wisten dat die kans aanwezig zou zijn omdat je midden in de zomer zit

Muppett

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 12:28

Bij Benny's beach kan je linksaf richting camping Zuidduinen. Na de camping ga je het ruiterpad op.
Het Valkenburgs meer kan ook een optie zijn. Daar kan je makkelijk met de auto komen en het is er wat weidser dan in het duin, daar kan je wel leuke rijfoto's maken denk ik.

NiKip

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 13:00

Valkenburgsmeer ga ik nooit kunnen komen :n
Is veel te ver voor Frits en ik heb geen beschikking tot een trailer.

Gemmeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 13:03

Maybritt90 schreef:
Precies, je weet niet hoe druk het is. Katwijk heeft altijd aardig toeristen. Vorige week was het net aan droog en zaten er toeristen met kinderen op het stand dus met

Begrijp ik goed dat de duinen voor jou geen optie zijn?

annetjee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 13:53

Je mag boven de 18 graden sowieso niet het strand op. En als het 18 graden is met heel veel zon is het al veel te druk. Dan zou je dus door het duin richting wassenaarseslag moeten rijden want daar mag je er wel op. Ik weet alleen niet of dit slim is voor sommigen. Want tis nog een aardig stuk duin waar je doorheen moet. Met veel mul zand en hoge heuvel die erg mul is als je het strand op wilt.

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 14:03

Als fotograaf ga ik dat sowieso niet doen.. De hele dag fotograferen is al vermoeiend genoeg.. ik ga geen km's door het duin struinen..

Sanco

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 14:15

Ik vind uitwijken naar de duinen best een goed plan, dan heb ik misschien geen rijfoto's maar wel een gezellige meeting en mooie standfoto's :) Noordwijk heb je ook een mooi stuk duin, daar heb ik laatst met Cody geshoot (zie de link in mijn onderschrift) en dat is makkelijk begaanbaar dmv het voetpad. Nu het veel geregend heeft ziet het er daar ziozo mooi uit nu :) en vanaf daar zou je eventueel het strand nog op kunnen (daar mag je ook met paarden op het strand).

En anders een andere locatie verzinnen? Ik vind het eigenlijk zonde om een hele meeting te cancellen alleen maar omdat het mooi weer is en er mensen op het strand zitten... dat is zo zonde van die mooie dag :) Er moet vast wel iets te verzinnen zijn... toch?

NiKip

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 14:34

Zou inderdaad zonde zijn als het niet doorgaat.
Noordwijk kan ik nog net halen met Frits denk ik. Als het verder weg is vind ik het te zwaar worden voor hem.

Gemmeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 14:38

In Katwijk kun je ook heel mooi de duinen in aan de noord kant, bij manege Jonker, en dan is het echt geen kilometers lopen hoor.

Aan de zuid kant heb je ook stukken waar het heel vlak is mooi duingebied. Voor de katwijkkenners onder ons, als je op de drieplassenweg rontonde rechtdoor langs de voetbalvelden, daar het duin in, daar heb je mooie stukken vlak maar ook los zand. Lijkt me heel gaaf, maar daar kun je ook rijden en is het vaak helemaal niet druk is geen duinroute voor paarden!

NiKip

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 15:13

Aan de noordkant zou ook kunnen ja :j
Is meestal zelfs rustiger dan aan de zuidkant. En makkelijker parkeren :P

Maybritt90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-12 15:26

Muppett schreef:
Bij Benny's beach kan je linksaf richting camping Zuidduinen. Na de camping ga je het ruiterpad op.
Het Valkenburgs meer kan ook een optie zijn. Daar kan je makkelijk met de auto komen en het is er wat weidser dan in het duin, daar kan je wel leuke rijfoto's maken denk ik.

Ja maar op het stuk dat je langs de camping moet mag je volgens mij niet rijden.. En verder is het daar met mooi weer rete druk. Camping gasten en mensen die door de duinen naar wassenaar en scheveningen lopen en fietsen..

Maybritt90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-12 15:27

Gemmeke schreef:
Maybritt90 schreef:

Begrijp ik goed dat de duinen voor jou geen optie zijn?

Bij mooi weer zal ik er niet bij zijn. En als er mensen zijn die willen afspreken vind ik het niet erg hoor.. Maar zelf ben ik dan niet aanwezig..

Maybritt90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-12 15:27

Gemmeke schreef:
In Katwijk kun je ook heel mooi de duinen in aan de noord kant, bij manege Jonker, en dan is het echt geen kilometers lopen hoor.

Aan de zuid kant heb je ook stukken waar het heel vlak is mooi duingebied. Voor de katwijkkenners onder ons, als je op de drieplassenweg rontonde rechtdoor langs de voetbalvelden, daar het duin in, daar heb je mooie stukken vlak maar ook los zand. Lijkt me heel gaaf, maar daar kun je ook rijden en is het vaak helemaal niet druk is geen duinroute voor paarden!

Maar als je verzameld bij bennie's moet je heel stuk of over strand of over boulevard.. Dan kun je beter op scum terrein afspreken..

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 18:54

Waarom dan niet Maybritt?

annetjee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 23:40

Ik ben dan denk ik ook niet aanwezig als het in het duin plaats gaat vinden. Puur omdat ik graag strandfoto's wil maken en me daar voor heb opgegeven.(galop draf enz) en zo kan ik ook beter oefenen voor mijn portfolio. Daarbij vind ik het stuk duin achter manege jonker niet echt bepaald mooi. is voornamelijk grasjes. In het duin zijn ook ontzettend veel mensen en fietsers als het warm weer is, waardoor je denk niet altijd mooie plaatjes kan schieten.. Ik ken ook wel een mooie plek richting wassenaar in het duin maar dat is nog een behoorlijk stuk lopen.

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 00:12

Oké... dus dan doen we het maar niet...

tomnaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 00:16

Anne dan kom je toch gezellig bij mij even buurten hihihi

liedjuh2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 03:18

Ik ga ook alleen als ik op het strand is. Maar laten we eerst eens tot zaterdagavond/zondagochtend afwachten. Het weer verandert toch continue. Eerst nog maar eens afwachten of het idd 20 graden met een zonnetje word.

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 04:00

Ik hoop dat het doorgaat, heb wel weer zin in een meeting, morgen even de foto's van een vorige meeting afronden en dan kan ik er weer tegen aan :=.

JulietteFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 10:04

liedjuh2 schreef:
Ik ga ook alleen als ik op het strand is. Maar laten we eerst eens tot zaterdagavond/zondagochtend afwachten. Het weer verandert toch continue. Eerst nog maar eens afwachten of het idd 20 graden met een zonnetje word.

voor mij geld het zelfde, maar we wachten af, ik hoop dat het alsnog door gaat!