Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Oniekje schreef:Lynn_Nikita schreef:als iedereen nu de namen doorgeeft van diegene die komen, kijken we dan hoe het bestaande schame aangepast moet worden.
22-7 zondag
Fotograaf:
model:
Lynn_nikita
F3nn3
Michellkuh
Oniekje
Pattypaard (onder voorbehoud, probeer iets te regelen zodat ik kan)
Pattypaard schreef:Oniekje schreef:
Denk eerlijk gezegd dat deze datum het al niet gaat worden.. te veel mensen die niet kunnen.
Als we een lijst zouden maken met datums dat de fotografen zouden kunnen? Die moeten uiteindelijk op de 1e plaats toch kunnen.
En dan daarna een lijst van de datums dat de modellen op de datums die de fotografen kunnen zouden kunnen dan krijg je het snelst de beste datum denk ik?
Lynn_Nikita schreef:Pattypaard schreef:Denk eerlijk gezegd dat deze datum het al niet gaat worden.. te veel mensen die niet kunnen.
Als we een lijst zouden maken met datums dat de fotografen zouden kunnen? Die moeten uiteindelijk op de 1e plaats toch kunnen.
En dan daarna een lijst van de datums dat de modellen op de datums die de fotografen kunnen zouden kunnen dan krijg je het snelst de beste datum denk ik?
Er werd straks gezegd,dat het volgend weekend werd, ik probeer nu alleen in kaart te krijgen wie dan wel en wie niet kan
als het te weinig mensen zijn, kunnen we altijd nog andere datum prikken. ik denk dat het heel moeilijk wordt om exact dezelfde mensen op een andere datum op korte termijn bij elkaar te krijgen, zeker in de vakantie periode
En anders hoor ik wel welke datum het wordt, en dan kijk ik wel of ik kan
Lynn_Nikita schreef:Ik heb deze datum niet klakkeloos genoemd, ik reageer op iemand die dit opperde.
Regel het maar, ik hoor het wel wanneer een datum bekend is en kijk ik wel of ik kan
ik weet toch niet of ts wel of niet kan dat weekend. vandaar dat ik vroeg wie van het oorspronkelijke groepje allemaal wel kan. na de vakantie kan ik al niet meer, week 31 en 32 is ook de vraag of ik kan.