Nou dan kunnen we het weekend wel afzeggen haha dan valt er niks meer te laten zien aan jullie...
Femzjje
Geplaatst: 20-05-12 21:14
Haha als ik het niet leuk vind?? Kan dat dan?? Al zou ik met Aag naar een weiland gaan en m'n tentje ernaast opzetten, zou ik het nog geweldig vinden! Als ik maar lekker weg ben met m'n paardje..
En in oktober wordt het nog gezelliger!! Super toch, al die fjordjes bij elkaar En wij gaan het ook heel leuk krijgen, dat weet ik zeker! (Al ben ik nog steeds benieuwd naar het activiteitenprogramma! Maar.. die krijgen we vast nog steeds niet te zien ?? )
Is maar een grapje Sandra dat soort dingen zijn toch het leukst met paarden/fjorden liefhebbers onder elkaar we maken het samen leuk en ik ben ook wel benieuwd naar het activiteitenprogramma, dus ik pleit nog steeds voor een hint
aalstreep
Geplaatst: 20-05-12 21:30
Ik kom ons fjordenweekend voor het eerst daar, dus je kan mij wel een rondleiding geven hoor heb er echt heel veel zin in.
hint hint hint, oh ik kom er dan ook voor het eerst hihi. dus die rondleiding wil ik ook hebben. Hoe zit het trouwens met jullie fjorden? Eten die de hele dag door zodra ze in het land staan?
oke, want telkens als ik langs het weiland rij om op stal te komen, dan staat archy te slapen in het land. haha.
Femzjje
Geplaatst: 20-05-12 22:19
Aagje gaat aan het eind van de maand het land op. Hier is alles kleigrond, dus het land moet een beetje droog zijn voor ze erop gaan hollen Maar Aag kennende gaat ze eten tot ze omrolt Maar ze worden geleidelijk steeds langer op de wei gezet.
Haha Ilona
Silence
Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-12 22:20
Ik weet dat bij boszicht Jimmy vaker langsuit ligt te pitten haha
Willen jullie trouwens de ritten daar bepalen of mag ik de aanraders inplannen? (kunnen we ter plekke altijd nog aanpassen natuurlijk)
Van mij mag je aanraders inplannen, ben gek op mooie omgeving en dan verdwalen we ook niet zo snel
Femzjje
Geplaatst: 20-05-12 22:32
Van mij mag je lekker gaan inplannen hoor!! Jij kent daar de leuke plaatsjes & routes En met een kaart spontaan op weg gaan, wordt bij mij toch helemaal niets (Al zien wel dan wel héél veel van de omgeving.. maar of we dan nog voor het donker terug zijn bij de camping??! )
Silence
Maar das ook geen garantie hè maar ik wil de mooiste rit voor die tijd al wel een of twee keer rijden zodat we dan tijdens het weekend niet veel hoeven te zoeken.
Silence
zoeken is ook niet erg toch? Houd 't spannend, voor 't geval onze powns allemaal super braaf zijn.
Femzjje
Geplaatst: 20-05-12 22:53
Hihi ik vind het helemaal okee! Ik ben gerustgesteld Oeeh, ik heb er zoveel zin in!! Dus we hoeven qua eten alleen biks mee te nemen voor de paardjes hè ? En de zadels enzo kunnen we gewoon in het huisje kwijt? Of wordt het dan helemaal te klein voor z'n 6en ? Want ik heb verder geen auto om het in te leggen.. (Of zijn er ook zadelkasten?)