Ik zie genoeg lekkers op de kaart, ben al aan het verzinnen wat ik de eerste ronde ga bestellen En ik heb hopelijk twee leuke nieuwtjes om dan te vieren (in ieder geval eentje)
Anoniem
Geplaatst: 27-05-13 15:45
urselin schreef:
Ik zie genoeg lekkers op de kaart, ben al aan het verzinnen wat ik de eerste ronde ga bestellen En ik heb hopelijk twee leuke nieuwtjes om dan te vieren (in ieder geval eentje)
Oooh ik hou van nieuwtjes
Nessa
Geplaatst: 27-05-13 15:50
Lijkt me prima! Ik zie ook genoeg lekkere dingen voor mij Ik moet wel werken tot 18.00u. Thuis nog ff omkleden en dan kan ik richting de stad. Dus 19.00 moet ik wel kunnen redden. Later mag ook natuurlijk
Nieuwtjes zijn altijd goed!! (ben nu al nieuwsgierig)
Twaalf
Geplaatst: 27-05-13 15:53
Tijd maakt voor mij niet uit, dus 19.00 is prima Ik hou jullie nog even in spanning (en van één nieuwtje zit ik zelf nog in afwachting haha)
liefjes!! Onze sushidate had een dubbele afspraak staan en die gaat dus niet door. gaan jullie naar shinzo? Marcel en ik, en twee andere vrienden (mirjam en Ruben) gaan naar shinzo.
Wat klote van je auto, Linda Ik moet even kijken of ik aankomende zaterdag kan, ga ook al shoppen (voor een verjaardag).. En effe afwachten of de DA al een schatting van de kosten heeft voor die test.