Ze meld zich strakjes in dit topic! Lijkt haar leuk en tis mogelijk!
Dreamy
Geplaatst: 03-03-12 00:52
Ze kan 100% zeker mee Ze kan alleen zelf niet hier posten ivm nog niet genoeg paardgerelateerde posts Quartel, je kunt haar evt. PBen mocht je dat nog nodig vinden!
quartel
Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-12 08:54
jammer genoeg blijken we op niet meer dan 8 personen te komen. Daar ga ik niet voor reserveren want dan draai ik straks op voor kosten van mensen die niet op komen dagen. jammer want ik had er erg veel zin in
we kunnen wel wat anders gaan doen eventueel, ligt er ook een beetje aan hoeveel mensen er dan nog mee willen???
Karten is ook wel cool.. alleen dat is in rotterdam veel gaver (die met die 3 verdiepingen) dan in Utrecht.
quartel
Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-12 09:51
boerengolf speel je op de wei. Je krijgt een stok met een klomp er aan vast. daarmee moet je een bal in een gat slaan........over de sloten......kuilen.......onderweg krijg je nog eten en drinken want je bent er uren druk mee.....slootje springen etc. Is echt heel erg leuk om te doen en kost geen drol
karten is vrij duur geloof ik
quartel
Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-12 09:59
ik ken ook nog een hele leuke boerderij waar allerlei verschillende spellen gespeelt worden. laarzengooien kruiwagenrace de varkens laten zingen cavia race race op de step en meer van dat soort dingen. Vooral die varkens zijn leuk
Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)
Geplaatst: 05-03-12 10:05
ik vind alles best.
quartel
Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-12 10:06
ik doe wel graag iets actiefs..........
S_en_Z
Geplaatst: 05-03-12 10:23
quartel schreef:
karten is vrij duur geloof ik
Ik geloof dat je op Zondagavond be de Fabrique voor een bepaald bedrag (25 euro ofzo?) onbeperkt heats kan rijden. Althans.. dat was heel lang zo. Zou je eigenlijk over moeten informeren
Wij hebben met het werk eens een spel gespeeld.. maar ik kan hem zo even niet vinden..
Was een soort sherlock iets.. Kreeg je allemaal in kleine teams een telefoon met gps mee.. moest je dingen z.s.m. ophalen en als je elkaars team tegenkwam of opspeurde (wanneer je dichtbij komt krijg je signaal van de andere partij) kon je hun "doodschieten" en moesten ze terug naar beginpunt om weer verder te kunnen spelen. Kreeg je dan weer punten en etc. mee.
Was echt superleuk om te doen. Kan hem zo snel niet vinden.. maar we hebben ons echt rot gelachen.
Laatst bijgewerkt door S_en_Z op 05-03-12 10:28, in het totaal 2 keer bewerkt
quartel
Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-12 10:27
doen jullie maar wat voorstellen met prijzen en adressen???