Beide optomingen meenemen is geen probleem, alleen moet ik mezelf dan ook helemaal omkleden, dat is weer minder handig, ok ik zal spaans doen en daar heb ik ook 2 kleding varianten in en dat kan wel zo mee;)
haha zo als ik al gepbt heb spaans nu moet ik dus nog de rest van de modellen achter de vodden zitten maar 2 topic`s regelen is best lastig helemaal als 1 topic niet loopt
cloris: Spaans is heel gaaf Roann: endurance tuig is ook heel leuk
Ik weet nog niet welke set ik op doe. gelukkig heb ik nog even de tijd Wij gaan zowieso met de trailer dus voor mij maakt het niet echt uit of het hargen of egmond wordt.
Er zou iemand de locatie bekijken!? maar weet nu even niet wie dit ook al weer was. maar heb nog niets gehoord misschien mensen die bij egmond wonen en die mee willen helpen voor locatie het is voor mijn namelijk 40km rijden!! en de benzine is jammer genoeg niet goedkoop alvast bedankt voor de hulp maar ik moet zeker weten of we er met paarden mogen komen en of het er mooi is
ik weet een stukje in egmond-binnen, is eigenlijk een stukje verboden voor paardjes, maar je rijdt er langs als je het duin in gaat. en er is op 100 meter parkeer ruimte voor de trailers enzo. bij anno nu, is het ff verderop.
tis met watertje en dergelijk. het enige wat wel is, is dat de boswachter er naast ongeveer woont. die welis waar 3 eigen paarden heeft.
aniek1985
Fotograaf
Geplaatst: 09-04-12 13:39
Dat zou een optie zijn, maar dan kan je het beste wel eerst de boswachter om toestemming vragen. We moeten natuurlijk niet het risico lopen een boete te krijgen.
oke maar dan kunnen we toch de boswachter vragen vragen we gelijk of hij het leuk vind om ook met 1 paard mee te doen. heb je adres voor me? dan kan ik misschien telefoonnummer zoeken van hem!!
he Chanice mag ik jou brutale vraag geven zou jij van het weekend even foto`s willen maken en als we het mooi vinden zou jij dan langs kunnen gaan bij die boswachter. wil namlijk zelf wel maar het is voor mijn 50km rijden
ik moet helaas dit weekend ook werken! ik kan loop volgende week pas langs om foto's te maken, en ik zou dan ook wel brutaal aan de boswachter kunnen vragne of het mag!
als loop volgende week prima is, wil ik dat best doen! hihi
pinkie87
Geplaatst: 12-04-12 21:27
Jah maar zeg wel de redenen er van dus niet alleen of er wat zijn het 6 paarden een dagje hier mogen komen. Denk dat het beste is om te vertellen dat er voor hobbyfotografen een workshop word georganiseerden. om te leren hoe ze paarden moeten fotograferen. en dat we weten dat we niet op deze locatie mogen komen. zal je even mijn nummer pben dan kun je die afgeven. en zeggen dat ik hem organischeer! meld wel even dat ik allen bereikbaar ben na 3 uur en dat als ie het nog helemaal begrijpt dat ik het graag uitleg!! maar ook zeggen dat we de paardenpoep opruimen en dat we voorzichtig doen!! wat het is en blijft een brutale vraag maar als je het niet goed aanpakt werkt het niet je kunt altijd zeggen omdat ik 50km ver weg woon dat het lastig is om even snel langs te komen en dat ik ze nummer niet heb hahaha
we hebben maar 1 kans meld ook dat 1 van zijn paarden mee mag doen