Uhmmmm moet ik even kijken Len... hoeveel we hebben Denk wel dat we 3 slaapzakken en een paar dekbedden hebben Kussen is denk ik sowieso wel handig
Lente schreef:Ik...ben...NIET!!!!!oud!!!! Moet ik mijn eigen dekbed meenemen Nel? Ik heb nooit gezegd dat je oud was, dat maakte SP ervan . Dus eigenlijk is het allemaal haar fout .
Hej, ik stelde alleen een vraag Desiree, nou niet proberen de schuld in mijn schoenen te schuiven o.Ooverigens, ik kan ook nog slaapzakken meenemen als dat nodig is
Achjah als Dep liever buiten slaapt .Ik kan trouwens voor 1 iemand compleet spul meenemen(kussen/slaapzak/luchtbed) .
solarpleure schreef:Hej, ik stelde alleen een vraag Desiree, nou niet proberen de schuld in mijn schoenen te schuiven o.Ooverigens, ik kan ook nog slaapzakken meenemen als dat nodig is Ik schuif graag de schuld in andermans schoenen, vooral die van jou . Je weet wie het zegt he Is goed hoor Myrthe!
Nou dan slaap ik wel binnen, als het per se moet. Maar matje een slaapzak moet wel lukken. Heb nog wel een hele grote roze koffer die bijna niet in de trein past. Maar waar alles dan wel in gaat.
Hoooo dat gaat nooit mogen Simone .Je kunt mee met mij hoor naar Oss, deze lieve mensen bijten niet . Ja SP of Lente kunnen bijten maar dat zijn ook de enige .