Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kgambler schreef:Aah, canon, heb ik sowieso niets aan. Ik ben van het Nikon kamp. Wil nog steeds wel graag een keer de 70-200mm F2.8 van zowel Nikkor, Sigma als Tamron uitproberen. Wil een van die op termijn kopen. Wil het liefste natuurlijk de Nikkor, maar misschien vanwege budget toch voor Sigma of Tamron gaan...
Movement schreef:ik kom vanuit het noord oosten dus ik denk niet dat iemand hoeft mee te carpoolen.
Ik heb 8GB maar ik weet niet of dat wel genoeg is... Ik wou dit keer in RAW fotograferen.
Bagheera_206 schreef:Movement schreef:ik kom vanuit het noord oosten dus ik denk niet dat iemand hoeft mee te carpoolen.
Ik heb 8GB maar ik weet niet of dat wel genoeg is... Ik wou dit keer in RAW fotograferen.
Als het SD geheugen is heb ik eventueel ook wel wat te leen, maar dan wel even je laptop mee zodat je ze na afloop meteen op je laptop kunt zetten.
kgambler schreef:Aah, canon, heb ik sowieso niets aan. Ik ben van het Nikon kamp. Wil nog steeds wel graag een keer de 70-200mm F2.8 van zowel Nikkor, Sigma als Tamron uitproberen. Wil een van die op termijn kopen. Wil het liefste natuurlijk de Nikkor, maar misschien vanwege budget toch voor Sigma of Tamron gaan...
Devi_Angel schreef:kgambler schreef:Aah, canon, heb ik sowieso niets aan. Ik ben van het Nikon kamp. Wil nog steeds wel graag een keer de 70-200mm F2.8 van zowel Nikkor, Sigma als Tamron uitproberen. Wil een van die op termijn kopen. Wil het liefste natuurlijk de Nikkor, maar misschien vanwege budget toch voor Sigma of Tamron gaan...
Dat wil ik ook nog.kun je ze in termijnen betalen dan?