[quote="Bellatrix"]Moeten we weer een lijstje maken dan?1. (Bellatrix) Marlies[/b]2. (snoopydogy) Willemieke[/b]3. riane niet bokker geen leiding 4 naomi ook geen bokker 5 andrea
Bellatrix schreef:1. Marlies2. Willemieke3. Rianne (niet bokker geen leiding) 4. Naomi (ook geen bokker) 5. Andrea
Bellatrix schreef:Bellatrix schreef:1. Marlies2. Willemieke3. Rianne (niet bokker geen leiding) 4. Naomi (ook geen bokker) 5. Andrea6. Suzanne7. Jeroen
Bellatrix schreef:1. Marlies2. Willemieke3. Rianne (niet bokker geen leiding) 4. Naomi (ook geen bokker) 5. Andrea6. Simone
[quote="Suuskipje"][quote="Bellatrix"][quote="Bellatrix"]1. Marlies2. Willemieke3. Rianne (niet bokker geen leiding) 4. Naomi (ook geen bokker) 5. Andrea6. Suzanne7. Jeroen8. Monica9. Simone
Bellatrix schreef:1. Marlies2. Willemieke3. Rianne (niet bokker geen leiding) 4. Naomi (ook geen bokker) 5. Andrea6. Suzanne7. Jeroen8. Monica9. Simone
Ik ga niet mee, Omdat ik eerder in de vakantie ook al ga huren. Dus dan kan er iemand anders voor mij in de plaats!
1. Marlies2. Willemieke3. Rianne (niet bokker geen leiding) 4. Naomi (ook geen bokker) 5. Andrea6. Suzanne7. Jeroen8. Monica9. Simone10. Chantal
We moeten er wel mee rekening houden dat als het zo koud blijft de grond ook hard blijft en er dan dus een kans in zit dat het niet door kan gaan
ik heb even met patricia overlegd, en als jullie (wat jullie aangeboden hadden) van 12 tot 3 willen rijden, willen we graag mee