gewoon voor Zalina kiezen en voor Bam Bam haha, Nee zou leuk zijn als peerd ook mee mag en mn vriendin zou het heel leuk vinden als ze ook mee zou mogen met de hond. maar goed we wachten af.
Mar, ik weet ook nog wel een aantal goeie plekken. Maar ook op dat grote zandpad is het mooi schieten met de heide als achtergrond
xliisaa
Geplaatst: 16-02-12 23:28
linsey volgens mij kom je dan gewoon op de reserve lijst maar volgens mij zijn er alleen nog wel 4voor jou.
Laatst bijgewerkt door xliisaa op 16-02-12 23:33, in het totaal 1 keer bewerkt
_Marinke_
Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-12 23:31
Rox top! Maar heb bv. ook contact met staatsbosbeheer over wat nou precies wel mag en wat niet, verschillende plekken zijn afgesloten die tijd i.v.m. het broedseizoen. Heb weinig zin dat we ergens komen en dan een boete krijgen of iets, beter van te voren even goede afspraken maken met ze dan dat je gezeur gaat krijgen toch? Het is anders als je even met 1 of 2 een buitenrit gaat maken en wat klikt, dan durf ik nog wel keer wat te riskeren maar met zo'n toch wel best grote groep heb ik daar weinig zin in..
Maar als ik dus weet welke gebieden we dan wel mogen komen etc. kunnen we altijd even kijken wat het beste is!
Ja, nieuwe aanmeldingen die nu binnen komen mag hoor (zowel model als fotograaf) maar dan kom je dus wel op de reservelijst.
TS , mocht je met teveel trailers zitten met parkeren, zoals al eerder aangegeven kunnen er best wat trailers bij mijn ouders op het erf. En vanaf daar rijd je zo de berg op .
S123321
Geplaatst: 17-02-12 11:05
PKfoto schreef:
Ik zie een ? achter mijn naam op de reservelijst, wat is er onduidelijk (weet het even niet). Mag ik ook stemmen als eerste reserve?
Niene87
Geplaatst: 17-02-12 11:28
Mariska_D schreef:
TS , mocht je met teveel trailers zitten met parkeren, zoals al eerder aangegeven kunnen er best wat trailers bij mijn ouders op het erf. En vanaf daar rijd je zo de berg op .
Hej ik ga ook mee kunnen wij ook weer ff meeten! Gezellig!
Liins
Geplaatst: 17-02-12 12:43
Kan je jezelf op de reservelijst zetten of? Voor fotograaf?
De fotografen die mee gaan stemmen eerst, zodra ik van hun alle stemmen binnen heb en het is bv. gelijkspel dan laat ik de reserve fotografen ook hun stem uitbrengen maar die benader ik dan even via pb.
Ik ben ook benieuwd of ik mee mag:-) ben hard aan t duimen
Lunaeekie
Geplaatst: 18-02-12 20:31
Oeh er wordt nu dus gestemd? Ik dacht al dat dit topic erg rustig was geworden, bleek dat ik geen mailtjes meer kreeg Ik hoop dat ik mee mag met Nathalie en Amber Wij kunnen zo lopend (miss voor de kar) komen, want het is niet zo ver. Wij zitten dus niet met een plek voor de trailer ofzo Ik hoop zo dat ik mee mag! Ik ben benieuwd