Zijn er nog meer fotografen die zich willen afmelden dan? Of mensen met honden? Anders verzetten we het, misschien is dat toch wel beter. Echt warm word het inderdaad ook niet..
Ik was nu bezig met puzzelen in het schema omdat Leonie ook niet mee kon als fotograaf.. En anders zou Eef alleen moeten fotograferen, vandaar..
MiSzNiTa
Geplaatst: 09-12-11 21:55
Ik vraag mij ook af of het voor de foto s wel zin heeft om te gaan de honden zullen er vast niet uitzien en de foto s worden met zonnig weer vastbeter. Het mag van mij ook een andere datum.
Dan lijkt het me inderdaad beter om het te verzetten, ik wilde aangezien t weer niet superslecht word niet gelijk alles afblazen, maar als jullie het goed vinden kiezen we voor een andere datum. Misschien Januari ofzo..
Milan_lover
Geplaatst: 09-12-11 22:00
Tja, ik denk wel dat het extreem koud is, en dat is iets wat ik door mijn ziekte op het moment niet goed kan hebben... Ik wil het nog even afwachten als het niet verplaatst wordt, want voor mij is iedere dag weer anders, en ik kijk ook voor iedere dag apart wat ik aankan ja of nee.. En als ik nou wel kom, kom ik misschien alleen de ochtend met de hond, het is maar net hoe ik me voel...