Ymor schreef:Topicstarter reageerd helemaal niet meer dus dat zal niet haalbaar zijn. Volgens mij heb ik ergens een datum voorgesteld maar ik kan het zo snel niet meer vinden. Aangezien ik dit topic weer omhoog heb gehaald en er nu echt beslissingen genomen moeten worden stel ik het volgende voor:
We gaan met zijn allen (iedereen die mee wil) wat drinken in Putten. Na ongeveer een uur gaan de mensen die willen rijden op weg naar Bijnen. Laten we dit maar gewoon bij Bijnen doen dan kunnen er mensen met een eigen paard of pony mee en mensen zonder paard of pony maar die wel willen rijden kunnen dan ook mee. We maken samen een rit van ongeveer twee uur. Na twee uur brengen de mensen met een gehuurd paard de paarden terug en de anderen gaan naar huis. Ik zal bellen naar Bijnen en vragen of de paarden die niet gehuurd worden een tijdje in de paddock of de bak mogen staan. Nee heb je en ja kan je krijgen. Daarbij verdient hij er best veel aan als wij komen. De datum was geloof ik 4 maart. We kunnen gaan lunchen of iets drinken om 12 uur en dan gaan rijden om half twee.
Nieuwe lijst post ik in het bericht hierna. Graag daar in aangeven of je mee gaat en hoe je meegaat. De inschrijving voor het huren van een paard of pony sluit over twee weken. Dit omdat we het huren door moeten geven. Geef dit dus aan voor 24 februari want op 24 februari ga ik bellen.