ow das heel fijn dan kan ik dus ook niet... waar kan je die kaarten halen dan?
Arlette1991
Geplaatst: 07-10-11 19:45
Je kan die vergunnngen halen bij het bezoekerscentrum van natuurmonumenten. Maar ik rij al 10 jaar rond in deze omgeving en nog nooit gecontroleerd, rij zelf ook al 5 jaar 'illegaal'.
mja als jackyline dat niet wil riskeren, zit ik ook mooi thius dan zij zou mij op komen halen, en weet neit of ik nog op tijd geld kan regelen voor treinkaartje, als iemand me uberhaubt nog wel kan komen halen
ik wil er wel een halen, maar tot nu toe rijd ik ook ''illigaal'' hoor Ik ben nog nooit gepakt, wel eens mensen tegen gekomen van natuurmonumenten(met charlotte) die zeiden alleen dat we op een niet ruiterpad reden en dat dat neit de bedoeling was)
jackyline
Geplaatst: 07-10-11 20:22
ga morgen vroeg nog wel even bellen of ik er een op VVV kan halen daar dat is om 10 uur open of als iemand daar in de buurt woont die er een kan halen. We zijn lid van natuurmonumenten
ik ga dat niet redden, maar mocht je toch mee gaan maar iets later komen is dat geen probleem als je het maar even laat weten!
jackyline
Geplaatst: 07-10-11 20:48
denk dat wij dat wel gaan redden anders is het een goede trailer oefening voor Jiske heb in iedergeval de ledenpas bij me kom ik misschien ook wel mee weg als ik onnozel kijk als we worden aangehouden
MissCharlie
Geplaatst: 07-10-11 20:56
Ook ik ben nog nooit betrapt in alle jaren.... ik neem ook een paardje illegaal mee, de andere heeft wel een vergunning.
abbycootje
Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-11 20:57
De kans dat je wordt aangehouden is klein, op zondag is de kans veel groter.. Ookal ben ik ook wel eens op zondag weg geweest en niet aangehouden
_activeme
Geplaatst: 07-10-11 20:58
@ jackyline:Laat maar op tijd weten of je het red of niet of als je later komt dan weten we dat in iedergeval miss dat jij je nummer even kan pben voor het geval dat?
MissCharlie
Precies, dus maak je geen zorgen allemaal
jackyline
jaja dat is nu al wel heel vaak gezegd en dat is vragen om problemen
MissCharlie
Geplaatst: 07-10-11 21:03
Nou goed, het is natuurlijk op eigen risico. Maar feit is gewoon dat de mensen die dat hebben gezegd zelf regelmatig zonder vergunning rondrijden en hier nog nooit problemen mee hebben gehad.
maar ik denk wel dat ze een groep eerder aan zullen spreken dan een individu of tweetal die aan het buitenrijden is. ik probeer iig nog even of ik de camera van mams mee mag nemen, en ik neem ook wel een extra halster en touw mee voor de zekerheid. heeft iemand misschien een ehbo box?
jackyline
Geplaatst: 07-10-11 22:25
ik neem mijn ook mee Carr ik pik je op om ongeveer half tien, kwart voor tien bij station wolfheze met hotra trailer maar zoveel zullen er wel niet staan
nouja, er komt eens in de 100 jaar een trailer hier voorbijrijden en je herkent mij aan een jeans look-a-like rijbroek, en trouwens, met mijn 1.87 zie je me sowiezo niet snel over het hoofd maar is goed dan sta ik er om half 10
Ik ben degene op de fjord (niet schrikken van kale plekken op hoofd enzo, hij heeft zomerexceem, is bij dierenarts vastgesteld, dus niks besmettelijks!)
Heb net even martingaal opgehaald die nog bij char lag omdat ik die al dik een jaar niet heb gebruikt. Omdat hij afgelopen tijd buiten zo druk is, en hij dinsdag en woensdag stil heeft gestaan, en gister en vandaag niet zoveel heeft hoeven doen Martingaal werkt erg goed bij hem alleen heeft hij er een hekel aan dus misschien dat hij enigsinds chaggie kijkt
Ik probeer er half11 te zijn voor evt. vroegkomers, en als cootje erg druk is kan ik even een stukje vlakbij hem een bult op laten gaan, dan is hij iig zijn ergste energie kwijt haha.
Ik heb er SUPER zin in!
Ik heb aantal witte bolletjes, aantal kaas, (met en zonder boter) ham, hamkaas, en pindakaas, en nog een koekje, en we hebben cola en lemon (soort 7up, geen bitter lemon) Neem aan dat we het daar wel mee redden! En natuurlijk wat water voor de paardjes
7 uur valt nog mee toch ik ben vanaf half 5 wakker. Heb het uiteindelijk maar opgegeven en zit nu in mijn deken-wrap voor de tv Heb echt zin in vandaag. *rent weer naar buienradar om te kijken*
Idd buienradar ziet er niet erg vrolijk uit, maar het scheelt, waneeer je eenmaal onderweg ben heb je al minderlast van de regen, en in t bos houden de bomen ook regen tegen. Scheelt ook dat t maar korte buitjes zijn, en geen harde buien met stortregen!
*welkom bij t ochtend nieuws* En dan nu het weerbericht van vandaag We hebben vandaag een wisselende bewolking en van tijd tot tijd vallen er buien. De middagtemperatuur ligt rond 13 graden. De wind is west tot noordwest, zwak tot matig, 2-4 Bft