Josha is wel fijn voor voorop, dus zou handig zijn, en lucy van jouw rijtje: rocky lijkt me niks, in beide van mijn weken was ie heeeel braaf, verder lijken mij jazz en dingo opzich nog wel leuk ja, rest volgens mij al gehad haha, imor lijkt me ook nog wel een leukie! Verder zijn er veel kleine paardjes beleerd, ooh fanta lijkt me ook nog wel gaaf!
Als er geen paard voorop is kan smurf ook. Ik weet niet in wat voor bui smurf is maar de vorige keer deed ze alles om voorop te kunnen lopen
_Lucy
Geplaatst: 14-09-11 16:38
ja maar denk dat het wel zo handig is nog een voorop van daar mee te hebben maar er zijn genoeg mensen die wel zoiets willen volgens mij (josha/sax/only ofzo)
Oke ook goed. Dan moet ze maar leren dat ze niet zo moet drammen dan
_Lucy
Geplaatst: 14-09-11 17:12
Haha natuurlijk kan ze best voorop, maar denk ik wel handig om een koploper van daar mee te hebben. Hoef ie natuurlijk niet perse voorop. Maar wel handig voor de zekerheid lijkt mij :p
Er zit echt wel een leidingpaard bij hoor, tegenwoordig kunnen er best veel voorop! Ik had in onze week rono namelijk ook quatro als leidingpaard! En Wolinka kan ook voorop als er iemand op zit die goed kan rijden en dr kan overtuigen!
_Lucy
Geplaatst: 14-09-11 19:26
quatro word soms ook al leiding paard gebruikt toch? en wolinka ging bij ons in de week idd ook een paar keer met zn 2e weg (en dan dus voorop)
_Linn_
Geplaatst: 14-09-11 19:30
L_bonsai_L schreef:
quatro word soms ook al leiding paard gebruikt toch? en wolinka ging bij ons in de week idd ook een paar keer met zn 2e weg (en dan dus voorop)
er is idd echt heel veel wat voor op kan! quatro was in de mei leidingspaard ja samen met hannie en sax en in de zomer waren het rimano josha sax quatro hannie wolinka enz dus echt heel veel! zelfs tiamo is een paar keer mee geweest geloof ik!
Ah mooi zo Maar vinden jullie het heel erg als smurf zo idioot doet ik eventjes voorop kan rijden? Want ze fockt zichzelf zo op dan, niet fijn rijden en ze rent door alles heen om voorop te komen...
_Patriciaa
Geplaatst: 14-09-11 21:55
ik heb geen idee wat ik wil.. Iets leuks, mag wel beetje eigenwijs zijn ;p
_Lucy
Geplaatst: 14-09-11 22:12
haha nou van mij mag je gewoon voorop rijden hoor
en tiamo is bij ons in de week idd ook mee geweest als leiding paard. oehh nu ben ik wel nieuwsgierig wat er allemaal staat en waar we uit kunnen kiezen enzo (als we kunnen kiezen)
weet iemand of jolito nog mee gelopen heeft deze zomer na dat ze haar veulen verloren heeft? zal wel niet zeker?
@kim tuurlijk nmag dat je mag rijden waar je wil hoor! Het is niet dat een van de leiding voorop moet ofzo haha! Zolang je bij de galop paden maar optijd remt en wacht met gaan tot je het hele pad kan zien :p
Ja dat lukt wel, smurf is wel te remmen (als ze eenmaal voorop loopt ) en ze weet niet waar de galoppaden zijn dus vanuit zichzelf zal ze niet in galop gaan
KarmaWitch
Geplaatst: 15-09-11 18:51
Ik kom ook even aanzetten. Oké ik ga mee mc. Maar euh hoe doen we dat met de auto? Moet mijn moeder mij gewoon daar weg halen? Oja en voorkeurs lijstje. Daar kun je wel beetje uit op maken wat voor type xD ik zou nog een keer graag op josha gaan, Marije blijf ik ook goed vinden zolang ik maar beetje vooraan zit, jazz, Dingo, Pepsi, FIFA (maar ben denk ik beetje lang voor?), imor lijkt me ook wel leuk, nonja, Sammy,
Uh jou moeder zou terug rijden vanaf het fjordenpaard toch.. Vind het natuurlijk leuk als je mee gaan mccen, maar weet niet hoe je dat dan wil gaan doen.. Of je moeder gaat ook mee mccen :p
ja en ze is ook heel snel dun.. vorig jaar kon je al haar ribben tellen (en ook echt heel erg..) dus wel mooi als ze wat minder/minder zwaar mag werken