Ik haak af. Ik vind jullie allemaal leuk en lief maar heb geen zin om aan tafel tussen scheve gezichten of gemopper te zitten
Hilda79
Geplaatst: 10-10-11 21:55
Die discussie heb je en hou in alle volgende meetings over welk onderwerp dan ook. Kijk maar in de andere lopende topics. Gaat het niet over de datum dan wel over de invulling of de locatie.
Mijn standpunt is en blijft dat ik wat er nu gebeurt (is) niet netjes vind ten opzichte van degene die iets proberen te organiseren waarbij in het begin en lange tijd nooit over de locatie gerept is. Dat zullen anderen wel niet met mij eens zijn en dat mag.
Nogmaals ik ben heel erg blij dat ik vrijdag niet gebeld heb en dingen heb proberen te regelen met Almere.
Nathazzz
BA, er is wel vaker gezeik geweest voorafgaand aan meetings, dat heeft de sfeer tijdens meetings nog nooit beinvloed! Die was altijd goed en gezellig.
saroanda
benangelique schreef:
Ik haak af. Ik vind jullie allemaal leuk en lief maar heb geen zin om aan tafel tussen scheve gezichten of gemopper te zitten
Ik mopper niet hoor Laat mij maar lekker ijs of toetjes eten en ik ben happy
IJs en toetjes zijn wel slecht voor het gevecht tegen de kilo's, haha.
Nathalie
Geplaatst: 10-10-11 21:57
hhahaha san.
Ik krijg ook steeds meer de neiging om niet te gaan, maar zou dat toch wel heel jammer vinden, dus ik kom gewoon. Maar ik stel voor dat we nu ophouden met al dit gezeik en er gewoon gestemd wordt, klaar...
Ik heb erook aan zitten denken idd.. of opsplitsten, wie naar almere wil, gaat naar almere, en wie naar utrcht wil, gaat naar utrecht.. maar dan valt de groep ook uit elkaar
saroanda
Geplaatst: 10-10-11 21:58
Hilda79 schreef:
IJs en toetjes zijn wel slecht voor het gevecht tegen de kilo's, haha.
Ik ga daarna wel een week in hongerstaking ofzo
Nathazzz
Geplaatst: 10-10-11 21:59
Ben het met je eens Hilda dat het niet leuk is als je wat probeert te regelen dat het dan weer wordt omgegooid. Maar als jij ons nu voor je verjaardag thuis had uitgenodigd en wij besluiten dan dat jij het maar in Utrecht moet vieren heb je n punt. Nu organiseer je ook iets maar dat is eigenlijk in belang van de hele groep, daar heeft de hele groep dan ook iets over te zeggen.
En ik heb eerder niet echt naar de website gekeken onder t mom van: Nog zo ver weg.
saroanda
Geplaatst: 10-10-11 22:00
Zeg stelletje truttebellen, zijn jullie klaar? We gaan ons lekker volschransen bij vandaag en volgende keer organiseer ik een meet en krijgen jullie pas op de dag zelf te horen waar we naartoe gaan, mwoehahahaha.
Nathalie
Geplaatst: 10-10-11 22:00
is een mogelijkheid waar ik ook aan gedacht heb inderdaad.. Maar iddhet is zo jammer als we twee groepen worden.
Maar, al met al is er niemand die alleen almere gestemd heeft, dus whats the problem...
Hilda79
Geplaatst: 10-10-11 22:02
Of vooraf? Heb trouwens de vorige keer niet eens toetje gehad. Aardbeien en zo waren allemaal al op omdat het er zo druk was zeiden ze toen.
Nathazzz als ik jullie uitnodig hier bij mij voor mijn verjaardag wie denk je dan dat er komen? Ik weet het wel. Niemand want het is zo ver weg.
Hilda, dat was n voorbeeld. En wie gaat er dan ook in zo'n gat wonen! Aan de andere kant heb ik hetzelfde want de Noorderlingen willen ook mijn kant niet op komen! Dus staan we quitte!
Anoniem
Geplaatst: 10-10-11 22:04
Misschien is het een goed idee om voor een volgende te organiseren meetings wat 'regeltjes' op te stellen?
Dat er bv niet van locatie gewisseld wordt zonder welbevinden van de organisator/topicstarter?
Tja daar woonde ik allang voordat ik jullie kende, maar daar gaat het niet over. Waar het wel om gaat is allang en breed bekend en ik heb echt niet meer de zin om mezelf te blijven herhalen.
Het is duidelijk dat we naar Vandaag gaan op 22 oktober. Verder zie ik het allemaal wel.
Ook betreft mijn verjaardag, dat laat ik nu ook aan jullie over. Ik heb na zoveel gedoe geen zin meer om dingen te organiseren.
Hilda ongeacht waar je woont als je jarig bent, was ik nu toch niet gekomen. Ik vind de hele toonzetting hier nogal naar en je trekt het je allemaal te persoonlijk aan. Je neemt een beetje een slachtofferrol aan als 'topicstarter'. En volgens mij neem je Steph en Mandy hierin mee want ik snap al 2 dgn niets van alle tegensprekende opmerkingen in dit topic over ' andere planning' 'langer rijden' 'kort dag om locatie zo te veranderern' etc etc (edit: terwijl het om 6 minuten verschil gaat volgens je eigen post)
Ik haak bij deze definitief helemaal af. Ik vind het zonde van mijn geld om aan tafel te zitten met meiden die zich blijkbaar niet fijn voelen bij het idee dat ze 6 minuten verder moeten rijden uit dat oh zo verre Noorden. En de sfeer is hier nu toch al niet fijn en zal zeker doorwerken aan tafel.
En een tip; pas op wat je zegt want volgens mij was er toen ook genoeg animo bij Steph thuis qua meeting. En die zit ook HELEMAAL in het Noorden.
Eens met Mytens, ik haak dus ook af! Hoop dat we de volgende meeting gezelliger houden!
Nagyl
Geplaatst: 11-10-11 09:52
Even als een buitenstaander die niet meegaat.
Waar gaat het nu allemaal eigenlijk over? De locatie was al bij de eerste post aangegeven! De tijden ook.
Vraag me af wat nu het probleem is. Waarom nu een andere locatie en waarom nu bepaalde mensen zich afmelden. Zelfde geldt voor mensen die zeggen eerst niet op bepaalde tijd te kunnen en nu wel gezien het een andere locatie is.
Ben blij dat ik niet mee ga, want zelfs ik snap er helemaal niks meer van.
Steph86
Geplaatst: 11-10-11 10:05
Ik dacht altijd dat ik nog net in het Oosten woonde ( ok, mijn topo is ook niet zo best whawhawha)
Ik vind het jammer dat er afgehaakt wordt en het idee van groep splitsing nee ook niet mijn ding..
Ik ben er ook gewoon bij en de sfeer daar ben ik echt niet bang voor!
Malima
Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-11 10:10
jammer dat dit zo gaat.
Ik zie wel wie er nog meegaan maar zou jammer zijn als iedereen afzegt.