Er zit best een mooie sax solo in het origineel trouwens Heb net een poging gedaan mee te spelen met supertramp. Op een gegeven moment raak ik de draad wel kwijt, ik moet eens even gaan puzzelen welk strumming ritme ze aan het eind van het couplet gebruiken, dat is anders dan aan het begin. Ik ben helemaal geen goeie strummer, dus dit is wel een leuke uitdaging
Ibbel
Geplaatst door de TopicStarter: 04-11-11 14:25
Lotje wil wel dirigent zijn (Chords van "give a little bit" op het beeldscherm )
Dat beest klimt ook gewoon overal op, net als haar moeder. Schijnt ze van opa Adour te hebben, Noor ligt idd ook wel eens op tafel...
Ik heb de scans gekregen, helemaal goed, dank je! Ik schik me in waar jullie me hebben willen, kan eerste en tweede stem. Roep maar, dan ga ik oefenen!
Mooi - doe dan maar allebei. Kunnen we ter plekke nog kiezen
Ibbel
Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-11 20:06
Voor de folkies onder ons: http://www.woodsongs.com/showlist.asp Hele hoop downloadable radio-shows over (oude) folkmuziek. De "radio host" is een opgeblazen zelfingenomen idioot, maar hij stelt wel interessante vragen en hij heeft boeiende gasten.
Wie wil weten wie die gitaarspelende Amerikaan is waar ik mee email, ga naar show 426, de Cincinnatti Dancing Pigs.
Daihyo
Geplaatst: 11-11-11 09:59
Ik moet me afmelden helaas... Wordt nogal een heftig weekend vanaf vrijdagmiddag (iets met ziekenhuis voor mij, iets met familie, enzo) en als ik maandag weer normaal op mijn werk wil verschijnen is het beter om zondag niet zo'n eind te rijden en iets inspannends te gaan doen. Ik vind het heel l*llig, wil er graag bij zijn, maar als ik dat die zondag doe dan trek ik dat ff niet.
Ik zing in principe ook tweede stem Ik ben nog bezig met opvang voor de Rockies regelen. Als dat niet lukt moet ik helaas ook afhaken, maar ik hoop dat ik het wel red...
Justy en Aman zijn wel allebei behoorlijk belangrijk qua geluid.
Daihyo
Geplaatst: 11-11-11 10:07
Ik ga er eigenlijk wel van uit dat er sowieso een vervolg komt Maar of jullie het de 20e door willen laten gaan is aan jullie. Als het verzet wordt dan kan ik pas na de 18e kijken wanneer, omdat ik dan operatiedata weet. Als het goed is...
Klinkt dan wel als een goed idee om te verzetten... helaas. Maar anders wordt het toch een beetje een tien kleine negertjes verhaal. Leuk voor sprookjes, maar minder voor de muziek