Ik heb geen idee Staat nog niet in onze agenda volgens mij wel Mijn moeder die is een week na ons vrij (basisonderwijs) en volgens mij is dan idd 15 juli onze laatste dag Oftwel om 12 uur al vrij ofzo
Nee 23 juli begint ie Maar 16 juli is voor voortgezetonderwijs
En anders kan ik eventueel 1 iemand meenemen op de brommer (zonder helm), vanaf station Scheemda of Winschoten Weet niet of er iemand verder is die met de bus of trein gaat?
Ohh ik eet alles wel, behalve salades dan. Maar je hoeft geen rekenschap ofzo met mij te houden. En ik drink trouwens ook wijn (zag dat dat een paar pagina's terug gevraagd werd)
Ja maar er komt waarschijnlijk enkel een aldi wijntje ofzo.. 1 of 2 flessen want anders kunnen we te weinig andere dingen kopen aangezien wijn best duur is
Mijn moeder heeft het (bijna) altijd en anders heeft ze ook Aldi wijn
MightyJoe
Geplaatst: 30-05-11 12:17
corientjuhh schreef:
Haha zie dat jij ook bezig bent met afvallen ik ook Dan is zo'n bbq heel erg goed voor ons haha
Haha ja! gezond eten door de week en sporten. Agja ik ga ook niet op mijn eten letten hoor bij de bbq. mag wel een paar keer heel erg zondigen haha En ik ben bijna op mijn streef . nog 2 kilo
MightyJoe
Geplaatst: 30-05-11 12:18
pummer12 schreef:
aldi wijn is maar 3 euro hoor
Oke! Ik haal sowieso wel een fles, en misschien nog een tweede of derde. Ligt eraan hoeveel geld we overhouden van alle basisdingen enzo
haha oke! Ag dat lukt wel je hebt er al 5 af ja En ik wil ook graag gewoon doorgaan met sporten en gezond eten als ik ben afgevallen. Voel me een stuk lekkerder zonder al dat vette gedoe Vind het wel echt heerlijk.. maarja wij gaan redelijk vaak uiteten/bbqen enzo en dan geniet ik gewoon en eet ik heeel veel