Froukje1993 schreef:Waar?Ambers place.Hoelaat?12 uur t/m ??Wie neemt wat mee?Feline:Lidia: scones Nemurin:Froukje: Millionaires shortbreadMirjam: browniesJulie:Amber:
Lekker Mirjam! Misschien handig als de rest hartige dingen maakt? Ik wil ook wel twee dingen maken hoor.. Wat zoets en wat hartigs..'
Ik vind het prima! Ik ga straks (als ik klaar ben met leren) wel even aan mams vragen of ze nog ideeën heeft, heeft ze altijd wel namelijk.
Nou ja maar zoals ik zei ben ik meer van het bakken dus ik zal even kijken of ik dan iets hartigs kan versieren.
Nemurin schreef:Nou ja maar zoals ik zei ben ik meer van het bakken dus ik zal even kijken of ik dan iets hartigs kan versieren. Het is toch niet verplicht om zelf iets te maken? Je mag het ook gewoon kopen..
Yviertje schreef:Ik neem denk ook de allerlekkerste cakejes an de AH mee Welke bedoel jij? Dan ga ik daar morgen eens naar kijken als ik weer op koek sta!
Ik zit net te denken dat ik dan nog boodschappen moet doen, krijg ik een reclame van de C1000 met BBQ parketten
Nee idd Lidia Maar moet toch nog naar de C1000 of appie voor ingrediënten,.Krijg het nog druk deze week..
Dat we echt gaan Hightea-en en of je wil gaan bedenken wat je meeneemt/maakt.felinetibor schreef:Froukje1993 schreef:Waar?Ambers place.Hoelaat?12 uur t/m ??Wie neemt wat mee?Feline:Lidia: scones Nemurin:Froukje: Millionaires shortbreadMirjam: browniesJulie:Amber: