Oh balen Gea, dat is wel erg shiit!De macaroni salade staat klaar hoor vind 'm erg lekker, al zeg ik het zelf
Mijn ouders zijn op vakantie.. En de meesten van mijn vrienden ook... Vind het erg jammer..Veel plezier allemaal!! Zit ik vanaaf helemaal in mijn uppie te bokken...
Nou Rianne, ze stond toch keurig op stal Ik vondt het gezellig, al werd ik op een gegeven moment wel erggg moe.. beetje teveel gewerkt laatste tijd
@ Yvonne, Rianne, Baudina en Geertruida Leuke beestjes hebben jullie.Was super gezellig. Tijd vloog voorbij. Moeten we maar weer eens herhalen. En dan mogen jullie deze kant wel opkomen.
Zeker voor herhaling vatbaar! Ja hoor, volgende keer iets meer bi jullie in de buurt vind ik prima Ik was zelf ook ontzettend moe, vanmiddag ook nog maar even op bed Hondje lag trouwens in de auto al in coma
Die had een goede avond . De hele avond lekkere geurtjes opsnuiven. En ook nog even lekker spelen met andere honden. Ze daagde ze op het laatst gewoon uit .
Thanks FW! Ik vind het ook prima om volgende keer iets meer bij jullie in de buurt te meeten hoor.Haha inderdaad Tynke. Ze zou 's avonds worden binnen gehaald. Nou ja, dat scheelde dan maar weer.. Ook ik vond het erg gezellig! Werd op een gegeven moment ook wel errug moe..
Was ook wel een beetje erg laat geworden. Maar ja, dat kwam gewoon omdat het zo gezellig was. De tijd vloog voorbij.
haha tynke, jij had inderdaad even een dipje op het laatst maar geeft niet hoor! Kan ik me voorstellen
Ingeltje schreef:haha tynke, jij had inderdaad even een dipje op het laatst maar geeft niet hoor! Kan ik me voorstellen ja met de saus he.. wow ik was even ergens anders
Jammer dat je pech had met de auto, Gea.Ik werd vannacht toen ik thuis kwam helemaal afgelebberd door Bijke en Floris . Net alsof ik dagen weg was geweest .
Ja echt jammer! Haha, ja dat doen die van mij ook elke keer als ik langer dan 10 minuten weg ben geweest
Ik vond het ook erg leuk, zeker voor herhaling vatbaar!Haha dat zal wel Danielle. Doeska heeft zich natuurlijk goed vermaakt.