Ik kan 5 juni wel! Dus ik denk dat ik dan wel mee wil. Anders zit ik allemaal tussen die jonge meiden. Komt eigenlijk ook wel beter uit want ik heb ook nog een verjaardag morgen. Ik meld me dus bij deze ook af. Sorry Boooo
ik meld me ook af voor morgen....ben net terug van een onverwachte vakantie en helaas is een van de paardjes kreupel
Junia
Geplaatst: 14-05-11 12:02
Ja hoor ik ga 5 juni nog wel een keertje
Dus 5 juni:
-snowie -bicci -roontje -goldy -crazymel -Junia
En komt er morgen nog iemand of moet ik he-le-maal alleen?
Volgens mij is het lijstje voor morgen nu:
13:00 Ketenbaan Dorst (voorbij seterse hoeve parkeerplaats) Met eigen paard: - Fading - DiekeC - Junia - Booooo
Klopt dat of melden er nog meer af?
Booooo als jij wel nog wil komen maar er niet alleen heen durft te rijden zonder Goldy, stuur mij dan voor morgenochtend ff een PBtje met je tel. nr. en het adres waar je paardje staat, dan vertrek ik morgen extra vroeg met Tirzah en dan rijden we een eind om om jou op te halen.
Een beetje flauw... Ik heb nu allemaal moeite gedaan om trailie te regelen, en die vrouw die mij brengt ook écht heel veel moeite gedaan... Jammer, Maar Fading ken jij dat gebied een beetje? want ik ga daar echt niet rondhobbelen terwijl niemand het gebied kent...
Anoniem
Geplaatst: 14-05-11 19:21
ik ken het daar niet nee! inderdaad echt stom als je afmeld en je kunt gewoon, kan ik mezelf ook wel een beetje boos om maken, aangezien we toch trailers moesten regelen,
maar Junia kent het wel denk
Oja, t gaat wel beetje regenen (buienradar) maar rond 14:00 is het droog en blijft het droog, dus we moeten morgen nog maar eff kijken!
Booooo als jij wel nog wil komen maar er niet alleen heen durft te rijden zonder Goldy, stuur mij dan voor morgenochtend ff een PBtje met je tel. nr. en het adres waar je paardje staat, dan vertrek ik morgen extra vroeg met Tirzah en dan rijden we een eind om om jou op te halen.
dat vind ik nou echt heel lief !!
DiekeC
Geplaatst: 14-05-11 19:23
Ja, ik vind het echt super dat Evelien zoveel moeite heeft gedaan voor de trailer, want ik weet hoe druk ze het heeft... ga ik nu niet zomaal afzeggen.