Ik wil jullie allemaal heel veel plezier wensen aankomend weekend. Helaas kan ik er vanwege mijn werk niet meer bij zijn, maar ik zie graag jullie prachtige foto's tegemoet!
Renate, voor foto's mag dat niet Het is een besloten 'meeting' voor fotograven die zijn uitgekozen om foto's te maken en paarden die uitgekozen zijn allemaal adhv een inschrijfformulier. Voor alleen kijken maakt het denk niets uit maar niet om paardenfoto's te maken
Ik ben zo benieuwd, heb nog nooit zo'n shoot meegemaakt Ben hard wezen oefenen met het werwerken van touwtjes en stortende objecten, dus hoop dat ik de groep ervaren fotografen een beetje kan bijhouden
MarianneV
Geplaatst: 06-05-11 18:23
Zo ervaren ben ik ook niet, maar ik hoop inderdaad nog wat van de andere fotografen op te kunnen pikken. Werk momenteel veel met honden, paarden vrij weinig. Ik wil daar zeker meer mee gaan doen. DUs ik zie het als een mooie oefening
EN.... Mn nieuwe lens is binnen!
Manda
Geplaatst: 06-05-11 20:44
Ik heb niet het hele topic doorgelezen, maar kan iemand mij misschien een adres pben die we in kunnen voeren in de tomtom om de locatie makkelijker te vinden .
Marlinda
Geplaatst: 06-05-11 23:04
Manda schreef:
Ik heb niet het hele topic doorgelezen, maar kan iemand mij misschien een adres pben die we in kunnen voeren in de tomtom om de locatie makkelijker te vinden .
Er is geen precies adres, in de mail staat wel een straat Misschien kun je die intikken?
ik mag morgen eerst werken maar dan ben ik er zondag ook
Manda
Geplaatst: 07-05-11 00:19
Patricia de 2 straatnamen staan niet op mijn tomtom onder Lunteren? Net even geprobeerd maar kan ze echt niet vinden? In de mail zie ik zo gauw ook geen straatnaam staan. Morgen mijn vriend maar even op googlemaps laten kijken dan .
Heb nog eens gekeken, als ik google maps bekijk, valt het onder het plaatsje Wekerom en niet onder Lunteren Hoop dat ie dat wel vindt! *hoop ik ook voor mezelf, mijn tomtom ligt al in de auto dus kan niet kijken*
Nu gauw naar bed, stress net, kon m'n acculader niet vinden Uiteraard zat ie puntje bij paaltje gewoon in m'n tas
Wat een gedoe,, ik heb een paar dagen rustig gedaan Sendero ook maar alleen naar buiten gehad en gelongeerd. en verder door gebracht op de bank. Mijn buik is helemaal over stuur en ik heb een lichte koorts en wilde heel graag vandaag als nog komen. tot ik vanmorgen om 9:00 een fiks menings verschil had met mijn moeder, haar gezegde: Er komen meer dagen stel je niet aan!.. Nu wil ik gewoon alle dagen mee maken:P dus mijn moeder was wel flink boos dat ik door dramde. helaas kan ik dus niet komen en ik vind dat echt heel erg.
Papaya
Geplaatst: 07-05-11 22:49
Ik vond het een geslaagde en gezellige middag. Ben erg nieuwsgierig naar de mooie foto's die te voorschijn gaan komen. Prachtige omgeving, stralende zon en enthousiaste fotografen en leuke paardjes !!!! Kan niet missen.
Ik ben ook weer thuis inmiddels! Vero staat weer lekker in de wei, die was het op een gegeven moment, helaas maar wel begrijpelijk, goed zat. Maar denk wel dat er hele leuke foto's gemaakt zijn! Ben benieuwd!