Fotoshoot L&D Duinen april/mei

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 16:30

VisibreTeam schreef:
DATUM: ZONDAG 1 MEI 2011!

Fotografen die dan kunnen even het lijstje aanvullen:

-

Rody01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 16:31

Ik hoop dat ik ook nog eens mee kan met mijn appie :D

NikkivanOlst

Re: Fotoshoot L&D Duinen april/mei

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 16:31

écht al van pagina's terug :j

NewYork

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 16:41

VisibreTeam schreef:
BEIDE RESERVES MOGEN MEE

:D :D :D :D :D :D :D :D

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 16:52

VisibreTeam schreef:
VisibreTeam schreef:
Alle paarden blijven, het word waarschijnlijk in de middag.

Ja klopt, maar het is een black en white shoot vanuit de vorige meeting ;)

VisibreTeam schreef:
VisibreTeam schreef:

-

Waarschijnlijk in de middag, maar daaruit heb ik niet kunnen opmaken dat het 14:00 uur zou worden.
Het was een leuk idee wat ik aan Amable (Danielle) heb voorgesteld na aanleiding van geweldige foto's die er gemaakt zijn tijdens de fotoshoot van 6 maart. Het leuke idee is opgepakt en er was sprake van dat de fotoshoot op 1 mei gehouden zou worden. Helaas op een voor mij niet handig tijdstip, wat helaas niet vooraf is afgestemd...... |(
Laatst bijgewerkt door andamoon op 24-03-11 16:54, in het totaal 1 keer bewerkt

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 16:54

ik gooi het ff in de organisatie key?

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 16:55

Jinte schreef:
Oh gezien we pas 14:00 beginnen zal het denk ik nog wel iets later zijn :j Alhoewel dat zal liggen aan mijn geweldige planning waardoor ik altijd te vroeg ben _O- Maar zo vroeg zal wel niet :)

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 16:56

VisibreTeam schreef:

Is goed maar als het allemaal al vaststaat dan moeten jullie het doen met de overgebleven modellen : Geronimo, Jauke, Morfeo en Comanche. Het is niet anders....... :n |(

VisibreTeam schreef:
Jinte schreef:
Oh gezien we pas 14:00 beginnen zal het denk ik nog wel iets later zijn :j Alhoewel dat zal liggen aan mijn geweldige planning waardoor ik altijd te vroeg ben _O- Maar zo vroeg zal wel niet :)

Het was even heel erg verwarrend, daar er nogal wat fotoshoots besproken werden. Ook kan ik niet alles bijhouden vanwege mijn drukke wekzaamheden en zag bovenstaande opmerking van Jinte niet als de aanwzijzing dat het ook daadwerkelijk op dat tijdstip gehouden zou worden......

Morfeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 16:59

andamoon schreef:
VisibreTeam schreef:

Is goed maar als het allemaal al vaststaat dan moeten jullie het doen met de overgebleven modellen : Geronimo, Jauke, Morfeo en Comanche. Het is niet anders....... :n |(

Nou ik zit ook nog te dubben, want ik hoopte eigenlijk op een andere dag!
Ik wacht even af nu wat de tijden etc worden, dan kom ik erop terug.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 21:47

AngelofLove schreef:
Jeej, ik mag ook me :D

Even voor de duidelijkheid, het was op 1 mei toch???? Kan die post niet meer vinden met wanneer het was. En verdere informatie over verzamelplek oid ontvangen we neem ik aan nog?

Als mensen nog een lift nodig hebben, ik reis via Eindhoven, Den Bosch en heb plek voor 3 personen (evt 4 maar dat is wel wat krap).

kom je toevallig ook langs tilburg o.i.d.?

VisibreTeam schreef:

- [***] - Fading Fotografie

horsieslii

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 21:51

Monique, jammer als je dan niet kan :(

AngelofLove, kan ik met jou mee rijden vanaf Den Bosch als Monique niet met Grafito komt?

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 22:00

@ andamoon, zou jammer zijn als je niet mee kan komen! ZOu Grafito graag een keer voor mijn lens willen hebben :D

@ fading, ik volg de A67 en de A2, dus kom helaas niet langs Tilburg

@ horsieslii, laat maar weten als je mee wilt rijden, makkelijkst via pb :-)

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 22:16

Beginnen we het lijstje nu wéér opnieuw?? :Y)

horsieslii

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 22:18

Geloof het van niet, denk dat het gewoon om te laten zien welke datum het was, was gequote :P

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 23:59

horsieslii schreef:
Monique, jammer als je dan niet kan :(

AngelofLove, kan ik met jou mee rijden vanaf Den Bosch als Monique niet met Grafito komt?

Ik moet nog horen samen met ...van Morfeo of ze iets anders kunnen regelen. Als dat niet het geval is, zul je inderdaad met iemand anders mee moeten rijden......
Volgens mij heb je als Grafito en ik niet meegaan al een aanbod hieronder van AngeloftLoveom mee te rijden
AngelofLove schreef:
@ horsieslii, laat maar weten als je mee wilt rijden, makkelijkst via pb :-)

AngelofLove schreef:
@ andamoon, zou jammer zijn als je niet mee kan komen! ZOu Grafito graag een keer voor mijn lens willen hebben :D

Ik zou ook wel willen komen, maar de tijd is voor mij niet handig. VisibreTeam zou het in de vergadering gooien vanavond. Dus wie weet...........

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 00:05

Kan gebeuren he dat de tijd voor jou niet handig is, wel jammer als er niet iets geregeld kan worden want ik dacht toch dat juist die foto van Grafito samen met ..... (sorry, slecht in namen) met dat opspattende water ervoor heeft gezorgd dat er nog eens een meeting met beperkt aantal geselecteerde paarden werd gedaan.

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 00:39

AngelofLove schreef:
Kan gebeuren he dat de tijd voor jou niet handig is, wel jammer als er niet iets geregeld kan worden want ik dacht toch dat juist die foto van Grafito samen met ..... (sorry, slecht in namen) met dat opspattende water ervoor heeft gezorgd dat er nog eens een meeting met beperkt aantal geselecteerde paarden werd gedaan.

Klopt helemaal AngeloftLove.
Er was een hele mooie foto gemaakt van de friese ruin Jauke en Frafito en daar kwamen zoveel reacties op dat ik het idee opperde aan Amable van Jauke om eens een zgn. Black and White shoot te gaan doen samen..... Zij vond dit een helemaal geweldig idee :j Het werd door anderen opgepakt en er werden fotografen gevraagd en er kwamen meerdere modellen bij, maar helaas vergaten ze om duidelijk te comminiceren over tijdstip/datum/lokatie.
UIteindelijk hoorde ik van iemand anders dat de fotoshoot op 1 mei zou worden gehouden en dan om 14:00 uur 's-middags, wat voor mij niet zo'n handige tijd is omdat ik er vanuit ging dat ze rekening hielden met het feit dat ik net als bij de vorige shoot het liefst v.m. de fotoshoot wilde doen. Ik heb een eigen stal en ook veel wedstrijden en afspraken die ik op tijd moet plannen vandaar. Bovendien blijkt op de lokatie die ze vanwege drukte (?) op de eerder gekozen lokatie (waar die mooie foto's gemaakt zijn), geen water te zijn en dus zullen er dus ook niet zo'n gave foto's in het water gemaakt kunnen worden. Jammer maar ook Morfeo had verwacht (en was er dus ook niet helemaal van op de hoogte gesteld) dat de fotoshoot op een andere datum zou zijn en weet dus ook niet zeker of ze wel kan komen.

Had jij trouwens ook een fotoshoot op 8 mei ?

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 00:45

Ik snap het helemaal, maar ja, soms is het lastig :D Vooral als er andere mensen het oppakken en even vergeten te communiceren ook al is het allemaal goed bedoeld. Hopelijk komen jullie er alsnog een beetje uit!!!

En op 7 en 8 mei is de Horse Photo Events meeting in Lunteren. Vind het wel verwarrend al die topics, hahaha.

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 00:47

Geplaatst op 14-03:

VisibreTeam schreef:

-

Geplaatst op 14-03:

VisibreTeam schreef:
Fotoshoot begint om 2 uur smiddags

Inmiddels is het 24-03..

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 00:52

AngelofLove schreef:
Ik snap het helemaal, maar ja, soms is het lastig :D Vooral als er andere mensen het oppakken en even vergeten te communiceren ook al is het allemaal goed bedoeld. Hopelijk komen jullie er alsnog een beetje uit!!!

Is inderdaad jammer. Ik snap ook wel dat het goed bedoelt is hoor :j Je wilde ook graag Grafito op de foto zetten en ik zou graag op dezelfde lokatie als waar we 6 maart waren andere fotografen ook de kans gunnen om mooie foto's te maken, die er de vorige keer niet bij waren. Maar ja de lokatie is vanwege drukte op die eerdere lokatie dus niet dezelfde en het tijstip niet handig gekozen.....
AngelofLove schreef:
En op 7 en 8 mei is de Horse Photo Events meeting in Lunteren. Vind het wel verwarrend al die topics, hahaha.

Het is inderdaad best een beetje verwarrend. Maar je hebt de data en lokatie doorgegeven en dat is dan duidelijk, alleen kun jij niet ?

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 00:55

Jinte schreef:
Geplaatst op 14-03:

VisibreTeam schreef:

-

Geplaatst op 14-03:

VisibreTeam schreef:
Fotoshoot begint om 2 uur smiddags

Inmiddels is het 24-03..

Alleen kan niet iedereen de hele tijd alles blijven volgen en zeker niet als er over meerdere fotoshoots gesproken wordt Nikki.... Bij de fotoshoot van 6 maart werd er wel duidelijk gecommuniceerd en werden de modellen ook gemaild/gepbt over eventuele veranderingen of voorstellen. Nu moet iedereen het uit het topic halen en wordt verder niet op de hoogte gesteld via mail of een pbtje en als je dus zoals ik een bericht hebt gemist, heb je gewoon pech gehad, want ik had het dus maar moeten lezen ????

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 07:43

Kan me voorstellen dat Andamoon over datum en tijdstip heeft gelezen, ik heb hier zelf ook overheen gelezen en dus nog een keer gevraagd in het topic. Maar persoonlijk zou ik een tijdstip ook in overleg doen met de modellen, die moeten er immers voor zorgen dat hun paard paraat staan, het is dan aan de fotografen om te zorgen dat hun er ook op dat tijdstip zijn. Maar dat is hoe ik erover denk, wil verder geen kwaad zaaien of kwaad spreken over iets. Snap alleen niet dat modellen niet persoonlijk op de hoogte worden gehouden.

XshaartjeX

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 12:51

Volgende keer ga ik er eerder achterkomen dat er iets geplanned wordt! En dan meld ik mij ook aan ;)

MerelxG_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 15:09

Ik geloof dat de eigenaressen van Grafito en Jauke dit hadden bedacht, lijkt mij dan wel zo eerlijk dat hun dan in iedergeval aan hun eigen idee kunnen deelnemen en dus optijd de plaats/datum etc weten en ook kunnen. Dit is natuurlijk wel een beetje jammer zo.. :)

Morfeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 15:21

MerelxG_R schreef:
Ik geloof dat de eigenaressen van Grafito en Jauke dit hadden bedacht, lijkt mij dan wel zo eerlijk dat hun dan in iedergeval aan hun eigen idee kunnen deelnemen en dus optijd de plaats/datum etc weten en ook kunnen. Dit is natuurlijk wel een beetje jammer zo.. :)

Dan vraag ik mij af waarom hun zelf niet in de organisatie zitten?