VisibreTeam schreef:DATUM: ZONDAG 1 MEI 2011!
Fotografen die dan kunnen even het lijstje aanvullen:
-
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
VisibreTeam schreef:VisibreTeam schreef:Alle paarden blijven, het word waarschijnlijk in de middag.
Ja klopt, maar het is een black en white shoot vanuit de vorige meeting
VisibreTeam schreef:VisibreTeam schreef:DATUM: ZONDAG 1 MEI 2011!
-
VisibreTeam schreef:ik gooi het ff in de organisatie key?
VisibreTeam schreef:Jinte schreef:Oh gezien we pas 14:00 beginnen zal het denk ik nog wel iets later zijnAlhoewel dat zal liggen aan mijn geweldige planning waardoor ik altijd te vroeg ben
Maar zo vroeg zal wel niet
andamoon schreef:VisibreTeam schreef:ik gooi het ff in de organisatie key?
Is goed maar als het allemaal al vaststaat dan moeten jullie het doen met de overgebleven modellen : Geronimo, Jauke, Morfeo en Comanche. Het is niet anders.......![]()
AngelofLove schreef:Jeej, ik mag ook me
Even voor de duidelijkheid, het was op 1 mei toch???? Kan die post niet meer vinden met wanneer het was. En verdere informatie over verzamelplek oid ontvangen we neem ik aan nog?
Als mensen nog een lift nodig hebben, ik reis via Eindhoven, Den Bosch en heb plek voor 3 personen (evt 4 maar dat is wel wat krap).
- [***] - Fading Fotografie
horsieslii schreef:Monique, jammer als je dan niet kan
AngelofLove, kan ik met jou mee rijden vanaf Den Bosch als Monique niet met Grafito komt?
AngelofLove schreef:@ horsieslii, laat maar weten als je mee wilt rijden, makkelijkst via pb
AngelofLove schreef:@ andamoon, zou jammer zijn als je niet mee kan komen! ZOu Grafito graag een keer voor mijn lens willen hebben
AngelofLove schreef:Kan gebeuren he dat de tijd voor jou niet handig is, wel jammer als er niet iets geregeld kan worden want ik dacht toch dat juist die foto van Grafito samen met ..... (sorry, slecht in namen) met dat opspattende water ervoor heeft gezorgd dat er nog eens een meeting met beperkt aantal geselecteerde paarden werd gedaan.
-
VisibreTeam schreef:Fotoshoot begint om 2 uur smiddags
AngelofLove schreef:Ik snap het helemaal, maar ja, soms is het lastigVooral als er andere mensen het oppakken en even vergeten te communiceren ook al is het allemaal goed bedoeld. Hopelijk komen jullie er alsnog een beetje uit!!!
AngelofLove schreef:En op 7 en 8 mei is de Horse Photo Events meeting in Lunteren. Vind het wel verwarrend al die topics, hahaha.
Jinte schreef:Geplaatst op 14-03:VisibreTeam schreef:DATUM: ZONDAG 1 MEI 2011!
-
Geplaatst op 14-03:VisibreTeam schreef:Fotoshoot begint om 2 uur smiddags
Inmiddels is het 24-03..
MerelxG_R schreef:Ik geloof dat de eigenaressen van Grafito en Jauke dit hadden bedacht, lijkt mij dan wel zo eerlijk dat hun dan in iedergeval aan hun eigen idee kunnen deelnemen en dus optijd de plaats/datum etc weten en ook kunnen. Dit is natuurlijk wel een beetje jammer zo..