Ik kan meenemen wat er in zo'n koffergeval past en handbagage. Ik kan wel vragen Maart of paps/mams ons in de bus naar Jori wil brengen, want dan hoeven we ook niet te slepen met alle troep in de trein.
Ja hoor het kan nog gewoon bij mij! Ik ga dit niet laten verpesten door alles wat er aan de hand is hoor! Kan alleen zijn dat de acties tussen mij en les een beetje vaag zijn maar daar zullen jullie geen last van hebben hoor
ja maart als je wel naar mij mag rijden kan je ook de auto bij ons neerzetten
micha we maken er gewoon een topdag van
Marije__
Geplaatst: 18-03-11 17:31
jori_X schreef:
micha we maken er gewoon een topdag van
Precies!!
Haha, ik zie t al voor me.. jullie met allemaal spul in de trein! luchtbedden, dekens kussens.. dat moet ik ook allemaal mee nemen haha! ik neem gewoon een kussentje +slaapzak mee ofzo
Haha, muts. Wij zijn niet de enige die met spullen moeten slepen
LisaLuna
Geplaatst: 18-03-11 19:40
jori_X schreef:
ik kan voor 2 anderen slaapspullen meenemen. Ik heb een 2 persoonluchtbed & een 1 persoons. Ik heb zelfs nog wel dekens en kussens als dat moet kan alles zo in de auto flikkeren!
Joor, als jij een luchtbed en dekentje voor me mee wilt nemen, graag! Haarie, zal ik mijn ouders gewoon even vragen of ze ons bij Jori willen brengen? Dan zitten jou ouders ook niet zonder wagen dat weekend. Zal wel geen probleem zijn
En als iedereen hier nu even aangeeft wat ie absoluut niet eet en drinkt, misschien wel zo handig voor Mich? En wie natuurlijk zijn eigen slaapspullen mee kan nemen en wie niet?