bokkers omg. liemers naar equitana 2011

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

dag met meeste stemmen word hem

- Zaterdag 12 maart: Kinderdag
4 (6%)
- Zondag 13 maart: Fokkersdag
16 (25%)
- Zaterdag 19 maart: Barokke paarden dag
20 (32%)
- Zondag 20 maart: Equitana finale
22 (35%)

Totaal aantal stemmen: 62

Kirstenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 22:32

Ja dat is idd een idee, dat we het dan 1 feb kiezen, mensen voor 14 feb het geld overmaken (lijkt me tijd genoeg..?) en dan kunnen de kaartjes ruim op tijd besteld worden. Dan wil ik dat op zich ook nog wel regelen maar moet dan wel ff uitzoeken hoe je moet betalen

En benzine en vignet kosten lijkt me prima om dat gewoon ter plekke te doen. Houden we vaste kosten hiervan €7,50 p.p. of rekent elke chaffeur dit uit voor zichzelf?

MiniLoe

Re: bokkers omg. liemers naar equitana 2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-11 22:35

ja idd zoiets, en de mensen die op de 14e niets hebben overgemaakt hebben dan pech en regelen zelf maar iets, voorschieten voor zo een grote groep met mensen die je alleen kent via hier is idd wat risicovol, plus stel je betaald ze al en dan mogen er een paar toch niet mee, zit je met die kaartjes. als er betaald is vooraf weet je zeker dat diegene ook mee gaat

Kirstenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 22:36

Ja precies en als degene niet mee gaat is het de verantwoordelijkheid van degene zelf :)

MiniLoe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-11 22:37

Kirstenn schreef:
Ja dat is idd een idee, dat we het dan 1 feb kiezen, mensen voor 14 feb het geld overmaken (lijkt me tijd genoeg..?) en dan kunnen de kaartjes ruim op tijd besteld worden. Dan wil ik dat op zich ook nog wel regelen maar moet dan wel ff uitzoeken hoe je moet betalen

En benzine en vignet kosten lijkt me prima om dat gewoon ter plekke te doen. Houden we vaste kosten hiervan €7,50 p.p. of rekent elke chaffeur dit uit voor zichzelf?

nou de auto van mn pa is van de zaak en kost volgens mij dus niets aan benzine, die bij mij komen hebben dan geluk wat misschien tegen over de andere niet eerlijk is? de ene auto is ook minder zuinig dan de ander dus lijkt me gewoon zorgen dat de autos afgetanked zijn, bij terugkomst weer vol gooien, alles optellen en delen door aantal mensen? of word dat te ingewikkeld? vignet is vaste prijs per auto volgens mij

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 22:37

Andersom is het net zo trickie je maakt geld over naar een onbekende en je weet niet of ze ook daadwerkelijk er mee gaan doen wat de bedoeling is ;) nou heb ik daar niet zoveel problemen mee want ik "ken" Kirsten dus vertrouw haar wel.

Kirstenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 22:44

Is idd wel een gedoe Marie, maar wel het eerlijkst.. Misschien heeft iemand anders nog ideeën, daar hebben we nog ff voor :)

Ja klopt Margot, zat ik ook al aan te denken. Maar ja, dat hou je toch dan.. Ben iig blij dat je mij vertrouwt, ik zou ook echt niks anders durven doen met het geld haha. Heb net even gekeken en het moet idd met creditcard of giropay, kan morgen wel ff met m'n ouders overleggen of ik het via hun creditcard mag doen, dan wil ik het wel inzamelen als iedereen het daarmee eens is :)

zoExpres

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 22:46

ik ken kirsten niet echt
maar ik weet haar te vinden :')

zoExpres

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 22:46

ik vertrouw je ook wel hoor kirsten :))

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 22:47

ik denk dat het handig is (volgens mij is dit alwel genoemd ? :o ) gewoon het geld bij een iemand te verzamelen en die besteld idd de kaartjes, wie dan niet betaald heeft voor een bepaalde datum heeft dan gewoon pech. :)
op hoeveel zou je p.p ongeveer uitkomen met entreekaartje, benzinekosten en vignet? :o

zoExpres

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 22:48

jaa daar ben ik ook wel benieuwd naar :))

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 22:49

haha ik ook niet, dan heb ik niet heelveel geld meer om dingen te kopen denk ik. :P
nja dat word dan maar even sparen. O:)

Kirstenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 22:49

Ik ben 1.56 en 42 kilo dus iedereen kan me aan haha :')

Kaartje is €15,-, benzinekosten + vignet €7,50?? dus dan zou het neerkomen op €22,50 p.p.

zoExpres

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 22:51

Kirstenn schreef:
Ik ben 1.56 en 42 kilo dus iedereen kan me aan haha :')

Kaartje is €15,-, benzinekosten + vignet €7,50?? dus dan zou het neerkomen op €22,50 p.p.

whahahaha we doen je echt niks hoor :')

oow dat valt nog reuze mee :))

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 22:53

Ik weet ook nog niet 100% zeker of ik mee kan. Wil wel super graag. Maar omdat m'n contract afloopt eind van de maand en ik maandag sollicitatie heb Is het nu nog even de vraag of ik daar werk, of niet en of ik dan dus nog vrij kan vragen of anders toevallig vrij geroosterd ben. Dus dat moet ik nog even zien, maar neem aan dat ik toch ook wel vrije dagen aan kan geven als ik aangenomen wordt, want anders zou ik niets kunnen plannen. Dus komt hopelijk wel goed.

Uhmm over de benzine... Tjaa misschien idd alle auto's vol tanken die rijden en dan bij terugkomst weer zodat je kunt zien wat er verbruikt is totaal. (dan hoeven we de benzine kosten van marieminime dan dus niet bij op te tellen als ze echt niets aan benzine kosten kwijt is) En dan delen door het aantal personen (behalve marieminime, want die hoeft dan sowieso niets te betalen gezien t haar vaders auto is die 'gratis" rijd of niet? ) En die vignet's ook delen door totaal aantal personen (incl. marieminime dan wel) die mee gaan.

Of als dat te veel gedoe is, gewoon even een gemiddelde uitrekenen (Weet niet hoe die 7,50 p.p. berekend is... ) en als iedereen die rijd t daarmee eens is, dat doen... Als is dat weer lastig misschien omdat in de ene auto meer mensen zitten dan de anders pfffff haha

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 22:54

En ik denk idd op een datum alles duidelijk moet zijn, en dan tot bepaalde datum om te betalen (bij een persoon) en dat die dan de kaartjes besteld voor diegene die betaald hebben.

Kirstenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 22:55

Trouwens, voor de personen tot 15 jaar (weet niet of het tot en met 15 jaar is..) is een kaartje €13,-. Die kunnen dus het beste buiten de groep. Zij kunnen zelf een kaartje kopen of ik kan dat erbij kopen (kan dan allemaal in 1x) miss handig om dit ook even achter je naam te zetten?

Dus mocht je in die leeftijdscategorie vallen, zet dan even je leeftijd achter je naam neer en of je gebruik wil maken van die leeftijdskorting, en of je het met de groep wil overmaken of zelf een kaartje haalt.

Bijvoorbeeld: Cenna Rheden (13) leeftijdskorting, haalt zelf kaartje

Mag trouwens ook wel via een PB'tje of iedereen moet ff goed quoten :')

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 22:56

is dat goedkoper dan bijv. dan die groepskorting ?

Kirstenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 22:56

Ja, met groepskorting is een kaartje €15,-, met die leeftijdskorting is een kaartje €13,-

zoExpres

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 22:58

dus ik moet nu mijn eigen kaartje halen ??

MiniLoe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-11 23:00

volgens mij kan je via routeplanner ook uitrekenen wat de rit kost aan bezine enzo, misschien dat van alle autos bij elkaar optellen en delen door het aantal mensen? dan zit je ook niet met achteraf betalen enzo

enn betreft geld overmaken naar een persoon: het is makkelijker diegene eens even achter de broek aan te zitten dan meerdere personen die niet betalen :p en je bent vrij om het geld aan kirsten over te maken, vertrouw je dr niet dan moet je je eigen kaartje maar regelen.

als je ze eerst voorschiet moet je wel alles betalen in de hoop dat je het terug krijgt en heb je geen keus, bij overmaken aan iemand is dat altijd je eigen keus,maar daar vertrouw ik kirsten wel in

en ik wil best meebetalen aan de benzine kosten hoor,anders zo een gereken haha

ff idd de leeftijd erachter vermelden lijkt me het meest overzichtelijk,al weet ik niet of de groepskorting dan nog te halen is kwa personen hihi

Kirstenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 23:02

Nee, nee, hoeft niet :) Maar er is voor jullie de mogelijkheid om een nog goedkoper kaartje te halen. Ik wil die opzich wel voor jullie bestellen, maar dan moeten jullie dat wel even aangeven, dan weet ik namelijk waar ik rekening mee moet houden :) Dan bestel ik gewoon tegelijkertijd groepskaartjes en voor de jongeren leeftijdskaartjes.

Maar als je het niet echt vertrouwd of het dan liever zelf besteld (omdat het toch een individueel kaartje is kan dat) dan kan dat dus ook met zo'n leeftijdskorting-kaartje

Groepskorting is vanaf 10 personen, moeten we wel halen denk ik! :D Bij Ellen-Rose rijden als het goed is nog 2 vriendinnen van ons mee, die kan ik ook altijd nog meerekenen :)

MiniLoe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-11 23:11

eventueel kan er nog een vierde persoon bij mij meerijden, maar wel een klein iemand ivm achteruitkijken whaha, met alle benzine kosten delen zit je ook niet met hoeveel personen er in een auto zitten, als er in 1 auto vier zitten, is het goedkoper dan auto met twee of drie, dus denk dat optellen en delen makkelijkste is.

idd betreft die leeftijdskaartjes als je daaronder valt ff aangeven in de lijst, dan ben je a 2 euro goedkoper uit, maakt het je niets uit dan val je dus gewoon in de groepskorting en dan betaal je 2 euro meer hihi

daphne1997a

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 23:16

Ja ik zou even vragen of mijn moeder me dan naar de makro kan brengen (dat is toch in Duiven :o ?

daphne1997a

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 23:19

Hoelaat vertrekken we dan ongeveer?
Want mijn moeder heeft geen zin om zo vroeg te rijden, maar anders kan ik mijn vader nog vragen...
Ik mag wel :D .

MiniLoe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-11 23:21

daphne, waarschijnlijk word het verzamelen bij de bestuurder, dus dan zou je daar heen moeten komen.
met volle wagen verzamelen we dan bij de makro en rijden vanaf daar in een groep verder naar essen, tenminste volgens mij was zoiets de bedoeling en niet om individueel naar de makro te komen