Ik hoop van niet, want ik zou graag mijn pony aanmelden.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
minouesmee schreef:Hoe hoog zijn die paaltjes?
xLoki schreef:LisaDijk schreef:Edit: 32!!!!
Dus wie oh wie offert zichzelf op om niet mee te gaan?
En hoeveel modellen zijn er dan?
Want als er genoeg modellen zijn, is er toch niet zo veel aan de hand?(aangezien het daar geloof ik aardig groot is en dus zat ruimte?)
anne_joy schreef:Maakt het eigenlijk uit of je pony zijn ouders onbekend zijn en dus zijn ras?
Ik hoop van niet, want ik zou graag mijn pony aanmelden.
LBfotografie schreef:oeeh dat word lastig, maar misschien als het zo rond de 30 blijft miss 35 en we regelen gewoon ietsje meer paarden moet het te doen zijn toch?
LisaDijk schreef:Marlinda je hebt een smsjeen marjoow ook
_Marjolein schreef:minouesmee schreef:Hoe hoog zijn die paaltjes?
1 meter ofzo? Ik heb eigelijk geen idee
Bij onze shet komt ie tot hier
http://94.100.122.100/846900001-8469500 ... _eWBd.jpeg
Marlinda schreef:Willen de modellen even een reactie in hun aanmeldingstopic plaatsen met iets als "Kan los met prikpaaltjes" oid als dat mogelijk is? Als het niet kan is het ook handig als je het erbij zet (dan hoeven we er niet meer naar te vragen) Dank!LisaDijk schreef:Marlinda je hebt een smsjeen marjoow ook
Huh ja ik zie het (mobiel staat alleen aan tijdens fotoshoots haha) Maar ze is niet online?
Of bedoelde je een ander smsje, ik zag alleen die. x'D
Marlinda schreef:Willen de modellen even een reactie in hun aanmeldingstopic plaatsen met iets als "Kan los met prikpaaltjes" oid als dat mogelijk is? Als het niet kan is het ook handig als je het erbij zet (dan hoeven we er niet meer naar te vragen) Dank!LisaDijk schreef:Marlinda je hebt een smsjeen marjoow ook
Huh ja ik zie het (mobiel staat alleen aan tijdens fotoshoots haha) Maar ze is niet online?
LisaDijk schreef:LBfotografie schreef:oeeh dat word lastig, maar misschien als het zo rond de 30 blijft miss 35 en we regelen gewoon ietsje meer paarden moet het te doen zijn toch?
jaaa maar dan krijg je nog hetzelfde als bovenstaande, en probeer maar eens 30 fotografen een beetje te sturen.. (de vorige meeting waren we met 10 en 7 modellen)
25 is echt een max, het blijft een meeting, geen evenement, meer dan 25 word echt gewoon veel te veel, het moet wel onder controle te houden zijn! en vergeet naast de 25 fotografen de 10/12 modellen niet!