Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ZusJacobs schreef:Mensen die mee willen helpen met organiseren. Dikgedrukt maken, andere mensen die mee willen helpen even toevoegen :
- Ch_ntii123 (TS)
- Pressent
- kimmie88 Vanachter de comp wil ik zoveel als mogelijk helpen. Ik ben iedere dag op bokt te vinden
- annebe
- japielover
- Robin
-Elin_ (meedenken )
- Ilja_1997
- ZusJacobs
- Pluttersput
- Sabin_e
- Milan_lover
-Calanddra
- annehoe
maaike5581 schreef:Mensen die mee willen helpen met organiseren. Dikgedrukt maken, andere mensen die mee willen helpen even toevoegen :
- Ch_ntii123 (TS)
- Pressent
- kimmie88 Vanachter de comp wil ik zoveel als mogelijk helpen. Ik ben iedere dag op bokt te vinden. Heb ervaring met evenementen organiseren op onze pensionstal. Kleiner dan dit, maar wel al iets ervaring de goede kant op
- annebe
- japielover
- Robin
-Elin_ (meedenken )
- Ilja_1997
- ZusJacobs
- Pluttersput
- Sabin_e
- Milan_lover
-Calanddra
-Maaike5581 heb ervaring in organiseren van grotere meetings/festival
annehoe schreef:ZusJacobs schreef:Mensen die mee willen helpen met organiseren. Dikgedrukt maken, andere mensen die mee willen helpen even toevoegen :
- Ch_ntii123 (TS)
- Pressent
- kimmie88 Vanachter de comp wil ik zoveel als mogelijk helpen. Ik ben iedere dag op bokt te vinden
- annebe
- japielover
- Robin
-Elin_ (meedenken )
- Ilja_1997
- ZusJacobs
- Pluttersput
- Sabin_e
- Milan_lover
-Calanddra
- annehoe
-Maaike5581 heb ervaring in organiseren van grotere meetings/festival
kimmie88 schreef:Maar we zochtend ook iets wat voor de Belgen en Duitsers ook te bereiken was. Denk dat de keuze daarom op Brabant is gevallen ipv Utrecht (wat we eerst als midden zouden doen)